Aika menee kauheen nopeesti. Siltä musta tuntuu tällä hetkellä.

Vastahan me tammikuussa mietittiin, että vielä pitää jaksaa viisi kuukautta. Nyt ei tarvii enää kuin kuusi päivää + lauantai. Sit se on ohi.

Me ollaan melkein tammikuusta lähtien järjestetty kouluumme discoa. Se on tänään. Luultavimmin se menee päin puuta, mutta ittepähän oppilaat sen halus. Me vaan järjestettiin. Kohta mun pitää koululle jo lähteäkkin, yllätys yllätys satun olemaan siitä vastuussa meidän oppilaiden puolesta.

Aika on mennyt siinäkin mielessä tosi nopeesti, etten oo pitkään aikaan kerenny istumaan koneelle ja kirjoittamaan tänne mitään kauheen syvällistä. Ainoastaan noita askartelu juttuja. En kerkii tänäänkään, disco loppuu vasta ysiltä ja kun palaan kotiin, mä lösähdän sohvalle kattoo telkkarii ja kelaan, että miten mä olin taas niin tyhmä ja manaan, etten mee huomenna kouluun. Siitä oon aika varma.