JEE. Nyt on ohi kaikki peruskoulun koulupäivät. Enää huomenna koululle hakemaan todistus ja siinä kaikki.

Juuri tulin kevätjuhlaharjoituksista. Ei siellä sen kummempaa. Sä nouset ja kävelet ja sen semmosta. Kyllä kaikki osaa.

Mahtava fiilis. Tai no, eihän sitä vielä tiedä, että pääsenkö mä ees peruskouluu läpi, mut huomenna sekin selviää :)

Mahtavaa alkavaa kesää kaikille!

//Olisin laittanu teille kuvia siitä mun mummon lahjasta, koska muutamia sivuja olen jo saanut kokonaan valmiiksi. Mutta se kameran johto on taas vaihteeks kateissa ja mun on nyt pakko lähtee pakomatkalle. Äiti suuttu mulle ja valittaa koko ajan, kuinka en osaa ottaa vastuuta tekemisistäni ja kuinka olen koko ajan vaatimassa jotakin, mutta itse en tee mitään ja päläpälä.. joten mä lähen karkuun. Yritän illalla tulla laittaa ne kuvat.