Mä oon ollu flunssassa jo viikon. Kuumetta ei oo ollu, mutta muutamina päivinä kyllä tosi kipee olo. Tän päivän oon ollu aika pihalla ja päätä särkeny ihan koko päivän. Sais mennä jo ohi.

Mä heräsin ekan kerran aamulla kaheksalta, ku äitille tuotiin jotain pakettia, ni piti mennä avaa ovi. Tokan kerran heräsin puol kymmenen, katoin kelloa ja aattelin, et nukun viel puol tuntii. No, se oli vähän pidempi puol tuntii.. Heräsin puol kakstoista. No, ei mulla mitää erikoista ollu suunnitteilla, joten se ei haitannu, ihan hyvä vaan, et sai nukuttua. Nukkunu viikon tosi huonosti ja tiiän, että torstaista eteenpäin nukun kanssa vähän, ku serkku valvottaa. Mennää siis mummon luokse juhannukseksi ja kaikki mun serkut tulee sinne.. yhteensä neljä lasta, joista kolme on alle kouluikäistä.

Tuli kirje sieltä koululta. Huomenna pitäis kymmeneltä mennä sinne jonnee info-tilaisuuteen. Ja samalla se päättötodistus viiä. Me ajettiin eilen ja tänään isin kanssa sinne, että oppisin sen reitin. Enkä salee opi! Sinne siis ajaa sen puol tuntii, se on jossain kuusessa, jossa en oo ikinä ollukkaan! Ja mun pitäis yksin osaa ajaa sinne huomenna... Ysiltä mun on pakko aamul lähtee, uskon vahvasti, että eksyn. Tänään isi tööttäsi mulle neljä kertaa, ku ajoin väärään suuntaan.. Enkä ees tiiä, haluunko nähä niit tyyppejä.. Ei taija olla vaihtoehtoja.

Nyt heittää taas pahasti päästä, taidan mennä lukee tai jotaa.