Tänään oli siellä uudessa koulussa info-tilaisuus. Paikalla meitä ykkösiä siellä oli vähän päälle 200. Rehtori jako meijät siellä salissa omiin ryhmiin, jonka jälkeen siirryimme ryhmänohjaajan perässä omaan kotiluokkaan. Mun ryhmässä on jotaa 31 tyyppiä, tänään meitä oli vaan päälle kymmenen.

Koulua me ei oikeestaan nähty sitä luokkaa enempää. Ryhmän tutorit on ihan kivoja. Sanaakaan ei vaihtanut niiden muiden kanssa. Mitä mä siellä salissa kattelin muita, niin niistä suurin osa tuntee jo toisensa. Omassa ryhmässäni on muutama ihan kivan näkönenkin tyyppi.. mutta muuten ne oli aikalailla eri tyyppisiä kuin mä.

Emmä tiiä. Onneksi ei joudu olee samojen tyyppien kanssa koko kolmee vuotta, vaan näkee kaikkia ykkösiä tunneilla. Jos niistä löytyis joku vähän omantyylisempi.

Kai siellä viihtyy, en oikeen osaa vielä sanoa.

Nyt on kuitenkin koko vuoden kurssit jo valittu, eikä tarttee siitä enää stressata yhtään. Äitiki oli kuulemma jo ostanu mulle melkein kaikki kirjat, mitä ekan vuonna tartten. Siitä on hyvä lähtee.

//Nyt, kun on nää kaikki jutut tästä koulusta selvitetty, eikä sinne nyt tarttee enää palata, niin musta tuntuu, että se loma voi alkaa. Kännykkäkin rupes just sopivasti temppuilemaan, joten ei kannata kavereiden ihmetellä, jos mä en vastaa tai jotaa, taidan sulkea sen nyt kokonaan. Mulla on nyt varmaan koko viikon kauhein olo. Tais ne tyypit siel kouluski vähä kattoo, olin taas aika pihalla. Mä en tajuu, ku ei tää mee ohi. Tänään vaa aikasin nukkuun ja kuumaa mehuu. Mun on pakko olla vkloppuna kunnossa, kun pitää niiden serkkujen perään kattoa. Mä laittelen tänne ens viikolla viestii, että millon oon poissa, ni ei tarttee ihmetellä. Mutta nyt en sitten varmaan ennen sitä tuu tänne, ellei sit tuu jotain todella tärkeetä juttua. joten nauttikaa Juhannuksesta ja ottakaa siitä kaikki irti ;D