Tää päivä on menny pakkaillessa. Lauantaina on lähtö ja tää jää nyt sit vikaks kirjotukseksi pitkään aikaan. Yks kirjotus tänne kuitenkin ilmestyy ens kuun alussa...

Miettikää, että lähdette kuukaudeksi pois kotoota, et mitä kaikkee teijän pitää ottaa mukaan. Mä oon miettiny sitä koko päivän.. Vaatteet, meikit, korut.. ihan kaikki pitää pakata mukaan, koska mitään ei voi palata hakemaan, jos jokin unohtuu.

Mä alan olla aika innoissani tästä reissusta, vaikka en vielä loman alussa ollutkaan. Oon tottunu joka vuos lähtee kiertää Suomen leirinalueita ainakin kuukaudeksi, joskus ollaan oltu jopa viis viikkoa, nyt enää kolme. Joten mä olisin halunnut tänä vuonna jotain muuta. Mutta toisaalta, tää on kyll aika harvinaista. Että perheessä kaikki saadaan samaan aikaan samaan paikkaan ja kuukaudeksi! Ja sitä paitsi, jos kaikki menee hyvin, niin ens kesänä mä pääsen lähtemään yksin tai varmaankin kaverin kanssa, mutta siis ilman perhettä Espanjaan, nyt kun mulla on siellä vielä tuttukin.. Sekin innostaa nyt nauttimaan tästä reissusta.

Ja nyt kun mulla on tavoitekkin. Kaveri nimittäin infosi mulle juhannuksena päässeen aikas lähelle tavoitetta, joka joskus asetettiin, joten mun on siis pakko saada se kiinni. En mä kenenkään kanssa kilpaile, mä haluun vaan voittaa ;D

Elikkä mä tuun kyllä käymään täällä aina, kun pääsen koneelle. Mutta leirintäalueilla on tosi harvoin nettiyhteyksiä, joten se on aika harvinaista. Poissa olen 28.6-18.7 ja 21.7-28.7. Tossa on yks vkloppu välissä, jollon tulen kotiin. Sit lähen riparille.

Nauttikaa kesästä!

Ainiin. Mä aloitin eilen sen mun tosi hyvän idean ja täytyy sanoa, että siitä tuli tosi hieno ;D Jatkoa seuraa kunhan pääsen kunnolla vauhtiin..

Mä tiedän sen. Ja jatkankin. Se ei vaan ollut niin yksinkertaista, nyt se alkaa olla. Kaikki vaan ei oo aina niin helppoo, ku muut kuvittelee, eikä kaikilla aina kaikki unohdu niin helposti. Mutta nyt mennään vaan eteenpäin.