Vastatuuleen, viittäkymppiä, mopolla, hame päällä. Ei kannata kokeilla..

Päivät vaan paranee :)

Tänään oli kiva päivä. Tunnit meni nopeesti ja siellä oli kivaa..

Kotiin, kun pääsin niin olin saanut postia, että olin saanut lisää töitä. Nyt pystyy sitten taas kuluttaa vähän enemmän ;D Mä, kun en osaa säästää.. kaikki menee mikä tulee.

Mä en nyt oo tänne oikeen mitään kauheen viisasta kerenny kirjoittamaan. Koulu vie aikaa ihan sikana, samoin nyt mun työt.. Tänäänkin vasta puol viis pääsin kotiin, et ei paljoo huvita koneella loppu iltaa viettää. Ehkä sitten, kun tää väsymys tasottuu ja tottuu rytmiin. Nyt oon joka ilta ollu viien kuuen aikaan ihan poikki ja haluis vaan nukkuu, aamulla taas ei jaksa herää ja mopolla ku lähtee, ni tuntuu et puskaan ajais.. Mut kyll se aina päivän mittaan helpottaa, kun ei tunneilla kerkii silmii laittaa kiinni..