Heh. Eilen siis oltiin kouluporukan kanssa kattelemassa niitä ilotulituksia. Se eka oli paras, tosin se kyll oli kans ainoo, jonka mä näin.. Et saattaa johtua myös siitä ;)

Meijän porukassa oli joku kaheksan likkaa, mut sit siell paikanpäällä nähtii muitakin ihmisiä samasta koulusta. Luokkalaisemme kertoi, et eräällä ihmisellä on jokin eto jonkun kanssa, mutta enempää se ei sit muistanukkaan.. Pitää muistaa maanantaina tältä herra-ihmiseltä kysyä asiasta.. Vaikka kaikkia kivoja ihmisiä ei löydettykkään, noi puhelimet ku ei oikein toiminu, niin hauskaa ainakin oli.
Kyllähän mä sieltä kerkesin jätkänkin löytämään ;D
Oli siis erittäin mukava ilta, vaikka jotkut toisin väittivätkin. Mutta se taas johtuu siitä, että ravut on kauheen vetäytyväisiä, eivätkä kerro ittestään. Joten ehkä muiden mieliala siitä vähän laski, etten suostunut kertomaan mistään mitään, mutta ne tais sen kuitenkin unohtaa sen jälkeen, ku huusin niille miljoona kertaa, et "antakaa nyt vaan olla." Semmosta. Mut siis joo oma asiani ja niinkuin olen aikasemmin kertonut, niin en halua valittaa muille mistään tälläsestä, joka sit ärsyttää niitä, mutta sille en voi mitää. Mulla oli hauskaa. Ois kyll ollu vähän hauskempaa, jos tämä eräs toinen herras-ihminen olisi ilmaantunut joukkoomme, mutta ei :/

Nyt mä lähen vetämään temppujumppaa, vuhuuu!