Meillä oli tänään ykkösten tutustumispäivä Seurasaaressa. Meidän ryhmä oli aivan mahtava ja suoriuduttiin kaikista tehtävistä hienosti. Yhdellä rastilla oli leikkinä Minä rakastan sinua, jossa siis piirissä piti vieressä olevalle sanoa; "minä rakastan sinua, rakastatko sinäkin minua?" Takaisin piti vastata pokkaa pitäen; "kyllä minäkin rakastan sinua." Ekalla kierroksella tippu jo tosi moni. Loppuen lopuksi meitä oli siinä joku seittämän, kaks likkaa ja viis jätkää. Mun viereen, muiden tiputtua, tuli luokan pelle, joka luulee ittestään pikkasen liikaa. Se siinä yritteli, tuli lähemmäs ja rupes käsillä silittelee mun käsivarsia samalla sanoen; "Mä rakastan sua niin paljon, sun ihania silmiä ja kaikkee sussa. Sä saat mut kiihottumaan, sä oot niin ihana. Rakastathan säkin mua?" Tuijotettiin koko ajan silmiin ja se oli jo niin lähellä, et melkein pussas mua "Voi kiva kuulla, tottakai mä sua rakastan." Totesi sitten vaan, että kylmä nainen ;) Eteenpäin kun mentiin, niin hän ei enää edes yrittänyt.. Kävellessämme seuraavaan paikkaan kuulin takaani; "Toi on kyll niin kylmä, en mä ois mitenkään saanu sitä nauramaan. Mä laitoin mun ykkös vaihteen päälle.." Kaverit naureskeli vieressä, että miten mulla tossa piti noin hyvin pokka.. Suoraan sanottuna, olin pariin kertaan aika lähellä, etten ois alkanu ihan kunnol nauraa, mut mä en halunnut sen luulla yhtään enempää itestään, se oli tiputtanu jo niin monta..

Niin ja minä, kaverit ja pari jätkää samasta ryhmästä päästään ykkösristeilylle! Tuli niin paljon peruutuksia, että mahduimme mukaan. Jeiii.