Puolltoista viikkoaja sitten on se kauhulla odotettu koeviikko. Kyllä se aika menee nopeesti, ei kyll voi muuta sanoa. Tällä hetkellä mulla on aikas kiire. Puolen tunnin päästä töihin, sieltä suoraan kirkolle, johonkin isosten kiitosiltaan. Siell saa ruokaa ;) Sen jälkee kotii kattoo idolsii ja bb:tä.

Äikän aine, terveystiedon esitelmä, opon oppimispäiväkirja, äikän lukupäiväkirja odottelevat vuoroaan. Kiirettä pitää. Tohon päälle harrastukset ja muutamat tunnit vievät työt. Ja päivät on täynnä. Tännekkin, kun aina välillä kerkeisi ni olis ihan kiva. Mutta siis joo koulu vie multa nyt suurimman osan ajasta.

Mä oon tutustunut nyt parin päivän aikana tosi hyvin mun omaan tutoriin. Se juttelee joka välkkä mun kans ja tälleen. Tänää hänen kaverinsa yltyi hieman käsikirjoittamaan --meidän tarinaa-- siis siitä, kuinka jätkä katselee taivaalle, esittää toivomuksen ja ryntää valkealla hevosella pelastamaan mut lasikopista. (mitä lie mä sielläkin sit teen..) Lopusta tosin tuli surullinen, kun hänen piti hajottaa lasikoppi, sirpaleet lensi mua päin ja kuolin.. Siinä vaiheessa mä repesin. Enkä tosin ollu ainoo.. Siinä vaiheessa tuli semmonen, joo-ehkä-mä-meen-fiilis. Jätkä tais aatella samoin, ku totesi "sulla alko tunti, mä juoksen karkuun" ja niin me molemmat päästiin livistämään tarinan jatko-osalta. Innolla odotan huomista ;D
Mutta siis joo hänen kaverinsa on hieman yli-innokas, kun jätkä vahingossa paljasti, että hän tykkää jostain -08:sta, jonka kanssa hän on jutellu ja yrittää nyt sitten parittaa jätkää jokaiselle ykköselle, kenet hän mitenkään sattumalta tuntee. Siitä siis tämä; "Te olisitte niin hyvä pari! Sä oot tommonen mustiinpukeutuva ja tommonen ja toi on tommonen räikeä ja tälleen. Te vaan sopisitte niin hyvin toisillenne. Vai mitä?" Molemmat painottavalla äänensävyllä; "Ei." Kaverinsa sitten vielä totesi, ettei kukaan voisi seurustella tämän jätkän kanssa, koska hän on niin tyttö. :D Siis, et se tuntee suurimman osan koulun likoista ja on kaikkien kanssa kaveri, ei muuta. Sitä se sitten mullekkin manaili. Sanoin vaan, että sun täytyy tehä asialle jotain.. niinpä.