Kokeiden palautukset. Tekstasin jätkälle mun kokeista, ku se ei ollu koulussa. Tollanen viesti tuli takas.

Okei, mä selvennän vähän. Enkusta vitonen, uskokaa tai älkää mutta olen siitä todella iloinen, sillä en olis uskonu, et meen siitä läpi ja nyt menin eikä tarttee ees uusia!
Mutta juu, kyllä uusintaan mä joudun kuitenkin. En ehkä enkusta, mutta fysiikasta. Kokeesta 4 puol. Heh.

Mulla ei edes ole sitä kirjaa, mutta onneksi tämä ihana herras henkilö omistaa ko. kirjan ja lainaa sitä minulle. Mulla on tasan kolme viikkoa aikaa oppia kahdeksan viikon asiat. Onnistuu. Joo toki.

Risteily, pikkujoulut, näytös. Siinä mun kolmen tulevan viikon viikonloput. Jeii.
Ja missä minä luen? Jaa-a.

Mutta pääasia on se, että mun on pakko mennä kokeesta läpi, koska en suostu uusimaan koko kurssia. En vaan suostu. Onneksi kuitenkin kaikki kakkoset auttaa mua kaikessa mahollisessa, kun ne haluaa mun menevän läpi. Nekin menee uusintaan, ni ei tartte yksin olla.

Eilen jäätiin koulun jälkeen nelisteen lumisotaa. Sain mä ainakin kolme lumipesua tältä jätkältä.. Kaikki me kyllä näytettiin hurmaavilta, ku istuttiin tyhjässä koulussa, pattereiden päällä ja ihan lumisina.
Jätkä meni istuu viereiselle penkille, sen jälkee ku oltiin istutti kahestaan vierekkäin siinä patterien päällä. Mä menin seisoo sen eteen ja se kehotti mua istumaan viereensä. Istuin.
Tää jätkä soitti kännykästään musiikkia ja -tanssi- sen tahdissa. Mä totesin kaverille, että "tämän takia tää on mulle kysymysmerkki" tarkoittaen joululahjoja, joista olimme tämän kaverin aikasemmin puhuneet.

Vähän ajan kuluttua, tää jätkä nojas mun suuntaan ja sanoi;
-miks mä olen sulle kysymysmerkki?
"noku sä oot tommonen"
-kiva, mut missä asioissa.
"asioissa.. mut en mä kyllä vieläkään tykkää"
jätkä näyttää mulle ihanaa koiranpentu ilmettään ja yrittää saada mua heltymään.
"no oot sä kyllä ihan kiva"
-jeii. mut miks sä sit sanoit tolleen.
"mä sanon aina välillä semmosta mitä en oikeesti tarkota.. mut kyllä mäkin sanon asioita joita oikeesti kans tarkotan"
-tiedän. mä uskon sua. 

On se kiva. Mutta kuitenkin eilis illan pohdintojen jälkeen, mä en voi aatella sitä ku kaverina. Vaikka muut sanoin mitä (!) ni meistä ei voi ikin tulla mitää. Mutta oon kuitenkin ilonen, että oon tutustunu noin mahtavan ihanaa ihmiseen, vaikka sitten vaan kaverina<3

Kaverin kanssa oltiin tänään kaupungilla. Piti käyä ostaa ens jakson kirjoja. Ruvettii sitte taas puhumaan ihastuksista. Hän paljasti mulle omansa ja uteli munkin. En suostunut kertoo ja ruvettiin puhumaan tän jätkän ihastuksesta, josta emme tiedä vieläkään muuta kuin, että hän on ykkönen, meijän koulussa ja blondi.
Tultiin asemalle ja mä totesin, että on se meijän koulussa. Puhuen omastani. Kaveri tiedusteli, että onko tämä ykkönen.
"Mähän just sanoin, että mä en tunne ykkösiä."
-eli siis se on kakkonen.. mut hetkinen ethän sä tunne ketään muita kakkosia ku sen.
"nii mä oon monimutkainen ihminen."

Sitä se jäi pohtimaan juostessaan junaan.