Alkuviikosta sovittiin, että tänään me lähdetään nelisteen kaupungille -kahville-.  Sittenhän me mentiin, lähettiin heti suoraan koulusta. Perille, kun päästiin tuli ilmi, että meillä oli kauhee nälkä, joten päätettiin sitten mennä syömäänsyömään. Joukossamme oli itseni lisäksi tämä tutor sekä kaksi likkaa, nekin kakkosia. Nää tytöt ei ollu ikin käyny raxissa (..) joten päätimme jätkän kanssa viedä heidät sinne.
Siellä sitten kuluikin pari tuntia. Uusia ideoita lensi koko ajan, että mitä kaikkea meidän pitää vielä tehdä. Mun pitää kuulemma nähdä miljoona leffaa ja sitten, kun me kaikki (tarkoittaen lähinnä minua..) olemme valmistuneet lukiosta lähdemme ulkomaille, kaikki neljä. Kuka tätä ehdotti kysyi meidän muiden mielipidettä, jätkä vastas; "mä lähen, jos toikin lähtee." *osoittaen mua*

Sieltä suuntamme oli jokin istumapaikka. Kello oli vähän oli viiden ja mun treenit olis alkanu puol kuus, 15 minuutin junamatkan päässä. Totesin, että hyvällä syyllä jään pois ja laitoin ohjaajalle viestiä. Takas tuli, että okei ja nähään maanantaina. Yks asia jäi mun puolelta huomioimatta, mä olen maanantaina töissä, joten en valitettavasti pääse silloinkaan treeneihin.. mutta se on huolenaihe vasta myöhemmin..

Päädyttiin leffaan. Once käytiin kattomassa, ihana rakkauselokuva. Minä maksoin kortilla myös jätkän lipun, niin ei tarttenu niiden rahojen kanssa sählää. "Sä oot eka tyttö kelle mä oon velkaa."
Leffan jälkeen täytyi yhden meistä lähteä. Oltiin sitten muutkin sitä mieltä, että lähdetään kotiin, kello oli lähemmäs puol yheksän. Mulla oli kaks minuuttia aikaa juosta asemalta toiselle puolelle. Kaks metriä jäi, kun juna lähti. Hengästyneenä soitin jätkälle, joka oli aiemmin sanonut, että hän jää kanssani odottamaan seuraavaa, jos myöhästyn.
-Haluutko jäädä mun kaa venaa?
"taisit myöhästyä.."
-joo..
"okei nähään aulassa.."

Joo siinä se sitten meni, seuraava lähemmäs tunti. Istuttiin aseman penkeillä ja kyllä, juuri niillä samoilla millä olimme maanantainakin. Niillä oli taas joku yhteinen sopimus ja ne hyökkäs samaan aikaan mun kimppuun. Kiva.

21.13 luettiin taululta, niin mun juna lähtis. Kello oli 21.10.
"Sun pitää halaa viell evee ennen ku lähet.."
*mä halasin*
"no kyllä sä multakin saat halin ;D"
Sit juoksuks ja hei, mä kerkesin just ja just.

Suunnitteilla on siis vielä vaikka mitä kaikkea. Seuraavan kerran kuulemma kokoonnutaan siellä niiden päässä, koulun suunnalla, ja pidetään koti-ilta leffan kera. Nyt kattoo bb:tä.