Viikot vierii niin, että mukana ei pysy.
Nyt on jo torstai, huomenna perjantai ja viikonloppu.
Äkkiä on jo joulukuu..

Eilen ihan sattumalta, mitenkään ennalta suunnittelematta, pidin vapaa tunnin, suomeksi lintsasin aina niin mukavan historian tunnin. Syy ei ollut minun, vaan tutorin painostuksesta lähdimme pitsalle.
Sitten istuttiin taas se 75 minuuttia käytävällä jauhettiin taas todella mielenkiintoisista asioita.. Limukoneen tonttu sai jatkotarinan, selvisi kuinka yhden likan sormen ympärillä on kaikki muut ja tämä likka on tämän tutorin sormen ympärillä, niin että hän voi hallita meitä kaikkia.. Että joo semmosta. Mutta oli kyllä kivaa, en voi väittää vastaan.

Niinkuin varmasti teksteistä selviää, olen viihtynyt hieman enemmän muutamien tiettyjen ihmisten kanssa. Tämän ovat kaikki muutkin ihmiset huomanneet. Ja niin minä kuin tutor on kuullu asiasta.
Tiistaina vietimme ruokavälkkää aulassa seisten. Juttelimme kaikkee turhaa, kunnes kaveri tuli minua vastapäätä seisomaan ja melkeinpä huusi; "Hei ootsä ton muija?" Katottiin tän jätkän kanssa toisiamme ymmällämme, kunnes totesin, etten ainakaan tietääkseni ole. "Aijaa, ku ihmeteltiin et mitä sä täs pyörit ja ku toll kuulemma on joku.."
Ei siinä mitään, mutta kuulen kavereiltani joka keskiviikko (RO) "ootteks te yhessä, oliks sä sen kaa..?" Ja huomaan samat kysymykset heidän kasvoiltaan päivittäin, kun näen heitä käytävällä.
Luulisi, että kertoisin, jos olisi jotakin kerrottavaa. Eivät tajua tätä.

Tänään satuin olemaan täysin pinkkinä ja yksi kaveri, joka aikaisemmin kehui mua pehmoleluksi, sanoin mulle; "vähän sä oot kivan näkönen.. Lady in pink ;D"
 Minä totesin kaverilleni, jonka kanssa vietin koko ruokiksen, että täytyyhän jonkun piristää porukkaa, ku kaikki on niin mustii..
"Hei onhan mulla valkoista.."
-Niin mut valkonen. Aattele nyt itekki ;)

Mutta joo. Joulun jälkeen, itseasiassa joulupäivänä, kaveri täyttää 18, joten pääsenkin sitten kunnolla juhlimaan uutta vuotta, kuulemma ollaan sitten kaikki menossa sen luokse. Jei.