Heti alkuun, ajatukset ei oo ihan mukana, joten luettelomaisesti päivän tapahtumat..

Mä nukuin viime yön tosi huonosti. Aamulla heräsin tunnin liian aikasin, kiitos veljen herätyskellon ja heti aamusta oli huono olo. Tuntu, et ihan just oksentaa.. Onneks se meni kuitenkin sit ohi.

Koulussa oltiin taas kerran kaikki neljä ihan kuusessa.. Jätkään törmäsin ruokiksella
"ollaaks me taas ainoita joilla on ruoka?" -joo, mennää syömää.
Ja sit taas kierrettii kouluu ympäri. Pyys mua tapahtumaryhmään, ku halus ihmisii jotka -oikeesti- tekee jotaa. Niin joo toki.

Koulun jälkeen töihin. Mä sanoin lapsille, et oon kuningas ja ne on mun alamaisia.
Taas kuului railakas JOO- huuto. "Oonks mä kuningas?" -ET. Sit jaarittelin niille kaikkee kuninkaista ja kuningattarista. Mun piti nostella niitä köysiin istumaan, kunnes totesin, ettei prinsessa jaksa.
"Et sä oo mikään prinsessa." -Ai en vai? Mut mä haluun olla.. "Sä et oo, ku sä oot aikuinen."
Niin.

Koeviikko alkaa ens viikon keskiviikkona eli nyt siis lukemaan.