Mä lueskelin äsken mun vanhoja tekstiä. Niitä, jotka olen kirjoittanut tämän vuoden huhtikuussa. Piti vähän pohdiskella tätä blogi asiaa. Sitä, miksi mä tänne alunperin rupesin kirjoittamaan.

Mulla on tälläkin viikolla monta kertaa käynyt mielessä, että "tästä mä tänään kirjoitan" mutta oonko saanut sitä aikaiseksi? Ei, en ole. On niin paljon asioita, joista haluaisi kirjoittaa, mutta suoraan sanottuna ei taas tällä hetkellä ole aikaa. Mutta nyt tälläinen nopea tilanne katsaus;

Sen lisäksi, että ihmiset vie mun ajatukset muualle, mulla on parin viikon päästä koeviikko ja lukeminen alkoi tänään. Äiti ei ollut kauhean tyytyväinen viime jakson numeroihin, joten haluan näyttää hänelle, että mä pärjään.

Tällä viikolla on taas tapahtunut vaikka mitä. Osasta olenkin kerennyt kertomaan, pysytään täälläkin mun menemisissä mukana.

Tosiaan näin lyhennettynä tästä viikosta;
Koulussa menee hyvin. Ekat lintsaukset on tehty, tosin hyvästä syystä ;)
Maanantaina ihmiset saivat tietää minustakin hieman enemmän ja minä heistä.
Istuttiin tiistaina, enkun tunnilla, pommisuojassa kavereiden kesken. Meidän piti tehdä jotakin wanhojen ilmotusjutskaa seinälle, mutta säädettiin taas jotakin omaa, niin mulle sitten todettiin; "tervetuloa lukioon" Niinpä.
Keskiviikko oli aika räjähdysherkkä päivä. Sen lisäksi, että kaaduin (jonka tosin myös kaksi muutakin ihmistä olivat pahemmin seurauksin tehneet..) onnistuin koulun ruokalassa rikkomaan juomalasin sekä suututtamaan äidin.
Torstaina tuli sitten kutsu pikkujouluihin. Ei se ihminen ihan väärässä tainnut olla, kun sanoi, että ne pitää musta.
Perjantaina oltiin parin kaverin kanssa leffassa, mitäs muuta kattomassa ku HSM3. Oli ihan hyvä tai ainakin saatiin hyvät naurut.. Turtlesit ja ninjat pomppi pitkin Helsingin katuja aina 42:n pysäkille saakka.. Oli kiva pitkästä aikaa olla ulkona, varsinkin nyt, kun pitää seuraavat viikot linnottautua kotiin lukemaan kokeisiin. Pääs kunnolla dissaamaan kaikkii ihmisii ja se todellakin autto.
Niin ja myös eilen enoni pääsi muuttamaan omaan kämppään, oon sen puolesta tosi onnellinen.

Että juu. Tällä viikolla löysin paikkani, vietin monia tosi kivoja päiviä ja tutustuin uusiin ihmisiin.
Olen onnellinen.