Mä joudun aina välillä piilottamaan osan mun teksteistä, ku tulee sellanen fiilis, etten kuitenkaan kaikkea voi kirjoittaa. Mutta sen takia selitän viime kertaisen asian uudesta kulmasta..

Mä sitten tekstasin lauantai - sunnuntai välisenä yönä kahentoista aikaan jätkälle. Halusin sen tietävän yhen jutun. Kyllä se tajuskin ja anto munkin tajuta yhen asian, jota oon tässä pohtinu. Asiasta ei sen enempää kuin, et se liitty tähän ryhmäjuttuun ja lukioon.
Se autto mua ratkasemaan sen ja totesikin vielä, että omasta puolestaan voi kertoa, että olen sille tärkeä.
Kyllä mä sen tiedän, nyt.

Sunnuntaina se tekstas mulle ja pyys sen luo käymään. Tuli mutkia matkaan, enkä sitten päässykkään, sovittiin sitten, että joku toinen päivä..

Aamulla olin yhen tulevan tv-sarjan kuvauksissa kaupungilla kolme tuntia. Mikäs siinä, ku siell pyöri veljet-sarjasta tuttu päänäyttelijä.. ja heiluttiin viell kaljapullot kädessä, ohikulkijoilla oli hauskaa :)

Kouluun päädyin joskus kahentoista aikaan. Ja historiasta viis poissaoloa ja kurssilta pihalle.. Mun pitää jotenkin yrittää selvittää se, ku toi oli viell meijän vika tunti, ni en viittis sen takii käyä koko kurssii uusiks..

Meill on tän jätkän kans tullu kaikkee omaa juttuu, mist muill ei oo mitää tietoo. Viime viikolla meijän jutellessa ja 'rupes nukkuu' ja mä sit potkin sitä hereille. Se käyttää bootseja ja niitä potkiessani, tuhosin varpaani.

Hän sitten 'nukkui' tänäänkin ja rupesin kädellä tönii sitä kylkeen. Se vaan jatko ja lopulta mä kyllästyin ja rupesin potkii sitä kenkiin.
J: muistatko miten viime kerralla kävi?
M: ...sattu.
J: niin ;D

Loppu siis lyhyeen se. Mut kavereilla oli taas hauskaa.

Tänään hypin tasajalkaa kolmen asteen pakkasessa viistoista minuuttia. Kurkku paskana, ei kiva.

Jätkä paino mua taas yllättäen. Ja pompin puolen metrin päähän. Meni vähään aikaan ja se paino sillee jännästi silleen -puristi- mua kyljesti. Ja mä pompin puolen metrin päähän. Mä sanoin, et se ei ollu kiva. Jätkä totesi, että eihän hän painanu mua. -Joo et, niin mut siitä tulee sama reaktio. "joo huomasin ;D"