aina. joo tottakai.

Tätä päivää on hieman vaikea kuvailla. Kiva. Erilainen. Vapaa.

Jos lähetään siitä liikkeelle, että nukuin viime yönä alle viisi tuntia. Yhden jälkeen pääsin nukkumaan, juttelin koko illan kaveripojan kanssa ja se ei suostunu päästää mua nukkuu, ja ku lopulta pääsin, ni mä vaan pyörin. Tästä johtuen mun filosofian tunti oli aikas mielenkiintoinen, tosin mä olin kyllä ihan pirteä ja sain sanottua monta järkevää ajatusta. Mutta siihen sitten se energisyys ja hyvät ideat loppuivatkin.

Me päätettiin ystävän kanssa pitää vapaatunti, tää koulunkäynti on niin rankkaa.. Päädyttiin lopulta suunnittelemaan koulun ystävänpäivää. Ja siinä se loppu päivä sitten menikin, neljältä olen päässyt kotiin.

Kyllä me saatiin jotakin aikaseksikin, itseasiassa aika paljonkin. No, oon aikasemminkin maininnut siitä, etten pidä siitä että asioihini puututaan, varsinkaan jätkien suhteen. Emmä sellaisesti merkitsemättömästä vitsistä -teist tulis niin hyvä pari- mitenkään ota, mutta jos se vitsi viedään liian pitkälle, se alkaa pidemmän päälle ärsyttämään.

Mulla iski siinä kahentoista aikaan kauhee möksmöks. Ei vaan jaksanu, väsytti ja ärsytti. Sit ku kuulen et tää yks poika, jota en voi vaan sietää, liittyy meidän kanssa suunnittelemaan tätä ystävänpäivätanssiaiset-juttua, niin se riitti. Siinä pojassa ei kai ole mitään vikaa, ei kai siinäkään et se auttaa, kyllä se hommansa hoitaa, mutta joku siinä on miks se mua ärsyttää.

Ni sit tuli vähän -keskusteltua- (=väiteltyä) asiasta ystäväni kanssa. Siinä ei ollut kyse mistään muusta kun siitä, että jos selvästi sanon, etten pidä jostakin ihmisestä ja kuitenkin se pitää ottaa mukaan ja vain sen takii et luullaan et meistä tulis jotaa. Ei millään pahalla, mutta jos selvästi sanon miten asiat on.. Se pitää paikkansa, varsinkin kun kyseinen ihminen tietää varsin hyvin, että mulla on mielessä joku aivan muu. Et kina ei ollu mitenkään sinua vastaan, tykkään susta kumminkin <3 (koska en pääse susta kuitenkaan eroon ;D)

Toisaalta, välillä on vaan hyvä vähän -keskustella- Hermot oli kireenä kaikilla, se on ihan varmaa. Huomenna uusi päivä, uudet ideat. Kyllä me se saadaan vielä kasaan. En ollu positiivisella aseenteella liikkellä, se näky musta varmasti kaikille. Tänään nukkumaan ajoissa, mä oon huomenna paremmalla tuulella. Lupaan sen. Kunhan mua vaan ei enää laiteta tän tietyn pojan kanssa samoihin tehtäviin, mä en voi sietää sitä.