J: mikä on olo?

M: tosi hyvä :)

Ja tohon voin korjata, että tällä hetkellä erittäin hyvä.  Tosiaan maanantaina sain soiton lääkäriltä, että kaikki on kunnossa. Tosin tottakai pitää ottaa vielä iisisti, ettei mitään pahempia jälkitauteja tule.

Koulu jatkuu. Uskokaa tai älkää, olen siitä enemmän kuin innoissani. Tänään en ole koko päivänä pysynyt paikallani ja seistessämme (minun siis vieressä hyppiessäni) ruokiksella aulassa mä kysyin jätkältä, että miten mä onnistun istumaan seuraavan 75 minuuttia paikallani, ku me katotaan jotaa leffaa. Hetken päästä se sano - et mitenkään ;)

Sillä oli hypäri, joten se tuli sitten mun kanssa kattoo sitä leffaa. Me istuttiin koulun mediastudiossa, ku ope yritti saada sitä leffaa pyörimään. Mun jalat vaan rummutti sitä lattiaa, enkä ihan suoraan sanoen istunut paikoillani hetkeäkään. Jätkä naureskeli mulle vieresssä ja, koska hän oli nähnyt leffan jo viime vuonna (samat kurssit vuodesta toiseen..) niin hän totesikin minulle; onneks tää on erittäin hidastempoinen ja tylsä leffa. Sopii sulle tosi hyvin ;DJa paskat.

Mutta päivä meni kuitenkin tosi hyvin. Oli ihana nähä pitkästä aikaan ihmisiä. Niin ja selvisi sitten sekin, ettei mun tarttee kolmannen vuoden takia tutustua ykkösiin, koska jätkä aikoo suorittaa lukion neljässä vuodessa. Eli siis me kirjotetaan samaan aikaan ja sen jälkeen me lähetään nelisteen ulkomaille <3

Niin ja mulla oli tänään sekä uudet kengät, paita että koru. Ja ystäväni siinä ihastellessa koruani, jätkä sano mulle, että se on hieno ja kaikki muutkin on hinkunu sen perään. Tuli vähän yllätyksenä, siis se, että jotku muutki ois katellu just sitä korua. Mutta joo.

Koeviikkoon kolme viikkoa, joten tämä tyttö lähtee ahkerasti opiskelemaan ruotsia!

 

Piti muuten infota vielä sen verran, että blogissani kutsun -tyyppejä- ihan tietoisesti ihmisiksi, sillä en halua paljastaa kenestäkään muusta kuin itsestäni jotakin tai siis en halua että muita pystytään tunnistamaan teksteistäni. Tästä siis johtuen tämä.