Pikkutyttö oli tänään käymässä.

Oli kivaa. Se on jotenkin niin hellyttävää, et miten voi serkun kanssa olla näin läheinen. Tänäänkin oli jännä huomata, että tyttö ei suostunut lähtemään huoneesta muualle ilman, että minä seurasin.

Me lähettiin ettimään isääni, jotta se tulis kahville. Isäni istu tuolilla ja likka seiso mun vierellä. Heti, kun isäni nousi ylös, tyttö tarttui tiukasti mun kaulasta kiinni. Se pelkäs et se hyökkää :)

Loppuaika me pompittiin mun jumppapallolla. Ja pääsi se possukin sinne pomppimaan, heti kun tyttö älysi ettei possu pysy pallon päällä yksinään.

Parasta oli kuitenkin se, kun äitini antoi tytölle viinirypäleitä. Neiti fiksuna likkana haukkasi viinirypäleestä puolet ja sen toisen puolen toi mun suuhun. En mä varmaan saanutkaan ku varmaan kymmenen viinirypäleen puolikasta ;)

Pukemaan kun joutui, ni sille tuli kauhee itku-raivari-kohtaus. Kotiinlähtö kun on aina niin kamalaa..

Koeviikko lähenee.. mutta olen iloinen, sain eilen luettua mun fysiikan alueen läpi. Enää pitäis tajuta ne asiat ja laskut sun muut..