tai niin ne ainakin väittävät.

Blogi ollut nyt hetken aikaan suljettuna, ihan sen takia että itse kerkesin lukemaan kaiken läpi, jotta tiedän missä menen.

Tämä loppuvuosi sujui osaltani todella huonosti. Kaikkein huonoin joulu pitkään aikaan ja siitä paljon suunnitellusta uudesta vuodestakaan ei sitten mitään tullut ja yksin kotona juhlin. Mutta  nämä eivät ole minun syyni ja tuo uusi vuosi otti mua päähän tosi paljon, koska todellakin olisin halunnut viettää sen ennemmin ystävieni kanssa. Mutta olen viimeiset kaksi viikkoa ollut keuhkokuumeessa, enkä saanut nousta sängystä, joten se nyt sitten hieman muutti suunnitelmiani. Tänään ollut tosi hyvä olo ja maanantaina saan kuulla lääkäriltä, että miten tää on edennyt ja saanko mennä keskiviikkona kouluun.

Eilen sain seittemän tekstaria, uuden vuoden toivotuksia siis. Nauratti kun jokaisen juhlissa olijan piti laittaa mulle erikseen viesti. Tosin oli sen kyllä ihan mukava, kun sitten sain ihan oman viestin jätkältä. Sen kanssa tekstasin hetken, kunnes yhden aikaan soitin sinne päin. Kajarille ne mut laitto ja kyllähän siinä kuuli, että juhlittu oli. Kahteen kertaan jätkä varasti puhelimen, niin että pystyi puhumaan mun kanssa. Täytyy kyllä myöntää, että kyllä mä kateelliseksi siinä vähän tulin, kun kuuntelin mitä kaikkea ne oli tehny, ku ite oli koko illan istunu pimeessä keittiössä yksin ja nenä kiinni ikkunassa kattoen ilotulituksia. Kuulin, että yhdellä tytöllä oli jätkän paita päällä ja juttelin hänen kanssa siinä just sillon, niin heti se rupes paikkaamaan mulle, että siis kyllähän mulla vielä on toinen paita päällä..

Kuulemma he odottavat innolla, että mä tervehdyn ja me päästään bilettämään ihan kunnolla. Siis nyt kun se yks kaverikin on täyttänyt 18.. Ens viikolla jo varmaan ollaan leffaan menossa. Odotan kyllä innolla koulun alkua, että nään ne, eilen oli niin kiva kuulla niiden kaikkien ääntä. Että sitä odotellessa.

Niin muuten vielä sana niistä uuden vuoden lupauksista.
Kyllä mä muutaman ylös kirjotin. Aina sitä luvataan, että nyt parannan koulussa ja säästän rahaa ja tällästä perus, ei kyllä käy kieltäminen kyllä nekin mun listalta löytyy. Lisäksi vuonna 2009 mä aijon keskittyä täysillä mun uusiin ystäviin ja tutustua heihin kunnolla, enkä tosiaan aijo pilata yhtäkään kaveri suhdetta tänä vuonna, sitä tuli tehtyä viime vuonna ihan tarpeksi. Niin ja aijon myös ajatella positiivisesti, nyt kun kerkisin kaiken huonon kertomaan viime vuonna näille ihmisille. Se on itseasiassa meidän kaikkien yhteinen lupaus. Ja siinä pysytään. Niin ja kai mun pitäis ton jätkänkin suhteen tehdä jotakin, mutta siinä mä etenen hitaasti. Mutta listalla sekin on.

Oon vähän myöhässä, mutta
AIVAN LOISTAVAA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2009 KAIKILLE!