Vaihteeksi oli kyllä ihan kiva viikonloppu.

Mä olen tänään heränny yhdeltä. Johtuen viime viikon vähäisestä nukkumisesta. En ole koko päivänä tehnyt mitään hyödyllistä. Katoin kirjasta, et siell on varmasti kaikki kaavat huomiseen matikan kokeeseen ja sen jälkeen heitin kirjat kauimmaiseen nurkkaan. Siellä ne on vieläkin.

Enköhän mä pienellä sovelluksella siitä kokeesta läpi mene.. Yritys hyvä kymmenen ;)

Ilta muuttui vielä vaan paremmaksi, kun luin sähköpostiani, josta selvisi, että olen saamassa aika varmasti kesätyöpaikan. Ystäväni ovat stressanneet ja stressaavat edelleen kauheesti kesästä. Kyllä mä sen tajuun, rahaa menee kauheesti ja kouluaikana ei ole ylimääräisiä tuloja. Mä oon alun perinkin sanonu, etten ota siitä mitää paineita, tulee jos tulee. Mut kyll mä sen tajuun, mulla kun on, ja tän ikäseks ihan hyvät, tulot kouluaikana. Mutta olen vaan iloinen, jos saan sen paikan. Se on nimittäin jotakin, mistä todella pidän..

Ja huomista odotan innolla. Nimittäin varmaan eka kerta pitkään aikaan, kun saan luultavimmin olla jätkän kaa kahestaan..