Oli mahtava ilta, itseasiassa omalta osaltani koko päivä oli aivan ihana.

Jätkän kanssa vietettiin alkupäivä kahestaan ja kolmen jälkeen alkoi tulemaan wanhat koululle ihanat puvut päällänsä. Kyllä riitti kattelemista. Mä kuvailin, minkä kerkesin. Oli ne niin ihania.

Tanssit sujui hienosti, mä oon ylpee niistä :)

Ja oman päiväni kruunasi hieman omanlainen valssi jätkän kanssa. Mulla itseasiassa oli veikkaus, et mä pääsen tanssimaan. Jätkältä aikasemmin on useampaan kertaan kyselty, et kenen kanssa hän tanssii viimeisen vapaaehtoisen valssin, eikä hän sitten suostunut kellekkään lupautumaan. Heti haun alettua, mä huomasin sen tienneen jo pitkään, et se tulee pyytää mua, suoraan mun luokse suunnistettuaan. Olin kuulemma ansainnut sen. Niin se oli mun eka valssi minkä oon ikin tanssinu. Ja kai se ihan hyvin meni, tosin hieman tärisin, mutta periaatteessa. Se oli mun päivän kohokohta, ehdottomasti.

Mun veljeni oli kuvaamassa siellä ja nyt kun kattelen noita kuvia, niin oon onnellinen et oli. Nimittäin se on saanu aivan ihania kuvia. Meneekin koko viikonloppu et saan laitettua ne eteenpäin.

Oon onnellinen.

Ilonen.

Tekstaan.

Huomenna uudestaan.

Iloitsen.

Tykkään.

Kaikki hyvin.