Tuntuu oudolta. Erilaiselta. Ehkä vähän jännittää. Enää ei pelota niin kuin aamulla. On ihan hyvä olo, iloinen.

Kouluun asti en ole tänään kerennyt. Huomenna pitäis jaksaa.

Sen sijaan oon istunu neljä tuntia kampaajalla. Lähti päälle parikymmentä senttiä ympäri päätä. Osittain hieman pidempi. Huomenna värjätään.

Mulla ei ole ikin ollu näin lyhyet hiukset. Oon aina omistanu pitkät ja vaaleat hiukset. Tällä hetkellä en kaipaa niitä. Siis tästä tuli kyllä tositosi lyhyt, mutta mä tykkään. Näyttää nätiltä, vaikken mitään nättejä kampauksia pystykkään nyt tekemään. Mut ehkä mä kestän.

Tänään olen nähnyt pari hyvää kaveria, jotka on molemmat kehuneet uusia hiuksiani. Mua jännittää kuitenkin eniten, mitä mun hyvät ystävät sanovat, kun huomen aamulla mut näkevät. Tai siis kun mä näytän niin erilaiselta, ei sitä oikeen ite vielä itteään tunnista -miten sitten kaverit.. Jätkän kanssa tekstasit ni sieltä tuli takasin "wou :D onks ne hyvännäköset? :)"Et katotaan mitä mieltä jätkä on, ku huomen mut näkee. Toivottavasti sieltä ei ihan kauheeta tuomiota tule..

Eniten ehkä kaipaan kaikkia kampauksia, vaikka kyllähän mä näihinkin pystyn -mun mielikuvituksen avulla- kehittelemään vaikka mitä.. Niin ja jos en huomen enää oo vaaleahiuksinen. Pohjimmiltaan kun olen tämmönen blondi, niin se harmittais vähäsen. Mutta innolla odotan väriä.