Mä en enää tiedä mitä sanoa. Ei olla, mut ollaan kuiteskin. Tänäänkin, siis ihan koko ajan se on mussa kiinni (ja minä siinä..), ruokalassakin istuessamme meill oli koko ajan pöydän alla jotaa ihme jalkapeliä.. Kaveri sitten huomautti meille meijän puhetyylistä toisillemme. Oli hänelle kuulemma liian siirappista, vaikka ei me ees silleen niinku tälleen.. Koko ajan ollaan molemmat toisissamme kiinni ja puhutaan just silleen et sen huomaa kaikki, niin et jokanen voi kysyä ollaanko me yhessä. Ei me olla. Säädetään. Ku ei tiedetä.

Mä oon vaan niin väsynyt. En ehkä välttämättä vielä tähän tilanteeseen - no joo ehkä vähän.. mut lähinnä vaan henkisesti kaikesta. Ja tää meijän kuvio vaan pahentaa sitä.

Ja kaikki on feidannu meijät. Ollaan kaikki välkät kahestaan, ku ei me koskaan enää löydetä ketään. Outoa. Ystäväni puhu mulle tänään järkeä. Tai no siis tää on ollu meijän yleisin puheenaihe tän viimeset kaks viikkoa, yllätys. Kyllä mäkin pelkään sitä, et kaikki hajoo ainoastaan tän meijän säätämisen takia. Vaikka eihän minkään pitäis mennä ystävyyden edelle. Mutta me tehään asiat niin hankalasti. Ja mä todella kans pelkään et tää vaan sotkee asiat pahemmin, varsinkin jos meijän tilanne -ei seurustella, mut ollaan vaan muuten vaan- jatkuu vielä pitkään..

Jätkä on niin suojelevainen, tällä hetkellä liikaakin, sillä se ei sen takia halua olla mun kanssa. Pelkää, että satuttaa. Se on ongelmallinen.. mut pitäähän sitä joka suhteessa vähän haastetta olla.. Mun ystävä tietää kuinka helvetisti mä tykkään tästä jätkästä. Mut. Mä jostain kumman syystä myös ymmärrän jätkää, et miks se haluaa suojella mua. Sitä on hankala selittää, enkä siks usko et kukaan muu sitä tajuakkaan. Mä tajuan, mut haluaisin silti asian liikkuvan suuntaan tai toiseen. Mä en halua olla keskellä, joko alhaalla tai ylhäällä. Ei keskellä. Jätkä tietää mitä mä aattelen siitä, mä tiedän mitä se aattelee musta. Ja se tietää mitä mä haluan. Mutta mä en tiedä mitä se haluaa. Eka se sanoo, ettei voi olla vaikka haluaiskin, mut kuitenkin sen käyttäytyminen mua kohtaan vaikuttaa, et se kumminkin haluais. Kuinka kauan mun pitää odottaa?