Tuli vedettyä sitten ihan kunnolla -minä kuitenkin olin parhaimmassa kunnossa.. verrattuna niihin meijän kahteen jätkään..

Oli ihana ilta. Vaikka nyt sitten pidetäänkin taukoa, ennen kuin seuraavan kerran juhlitaan. Sen verran huono olo oli jokaisella niin illan mittaan kuin aamullakin..

Ite olen ihan pirun väsynyt. Me nukuttiin jätkän kanssa ystävämme äidin parisängyssä, kun ystävä ja jätkäni kaveri nukkuivat yhteisellä patjalla siinä meijän vieressä lattialla. Kyllä siis me mentiin jo viiden aikaan nukkuus.. mut siis voi sitten jokainen ajatella, että kuinka nopeesti me väsähdettiin..

Aamulla oli ihana herätä jätkän kainalosta <3 Se oli niin lämmin ja mulla oli niin hyvä olla. On edelleenkin. Seittemältä me herättiin eli ollaan nukuttu parisen tuntia. Lisänä mä nukuin iltapäivällä parin tunnin päikkärit. Mut kohta kumminkin nukkumaan..

Mä en oikein tiedä mitä sanoa. Ystäväni kanssa juttelin, jätkien lähdettyä mua ennen kotiin. Joten jos hän saisi asiat kertoa, sieltä tulisi jotain tyyliin -ne sääti koko illan eikä tehny muuta ku nuoli toisiaan..- Mitä sitä kieltämään..

Mutta siis. Ilta oli aivan loistava ja kaikilla oli kivaa.

Tästä jutusta ei ole epäilystäkään. <3

Tykkääntykkääntykkään. Ja tositosi paljon.