hei en tartteekkaan.. mä onnistuin IHAN itse!

... tyttö avasi ravioli purkkia..

Mun ei pitänyt tulla tänne tänään. Mutta rupesi sen verran vituttamaan, et on nyt pakko saada tää selitettyä. En olis viime aikaisten tapahtumien perusteella uskonut, että tulen näin pian sanomaan etten jaksa tota jätkää. Mutta ihan täydestä sydämmestä mä olen tällä hetkellä täynnä sitä ja sen huolenpitoa.

Mä olen tällä hetkellä flunssassa, koulussa olin (ne mitä nyt en lintsannu..) mutta sielläkin kipeän oloni takia ihan pihalla, enkä todellakaan oma itseni. Ja jätkä tiesi sen. Se tiesi että mulla on ollut koko päivän helvetin huono olo. Ja silti. Silti sen pitää tekstata mulle, että on vittu huolissaan musta, kun olen ollut pidemmän aikaan surullinen ja vihanen. Että kuulemma pelkää sen johtuvan hänestä.

Mä tiedän, et jos mä sanoisin sille, et joo kyllä olen surullinenkauttavihanen hänen takiaan, niin hän jättäisi mut kokonaan rauhaan, eikä haluaisi olla mun kanssa tekemisissä. Ihan vaan sen takia, että mä tiedän sen välittämän musta niin helvetin paljon, ettei ikimaailmassa halua satuttaa mua. Ja heti kun se luulee satuttavansa se lähtee musta mahdollisimman kauas. Vain, että mulla olisi kaikki hyvin.

Tietenkään mulla ei sen takia ole kaikki hyvin, kun se ei tiedä mitä haluaa. Mutta mä olen myös kipeä, vaikuttaa aikas paljon mun olemukseen tällä hetkellä. Ja jos se jättää mut, niin se tietää, että mä oon sen jälkeen vielä enemmän surullinen. Mutta kun se ei tajua, että mäkin välitän siitä niin paljon, että mä en halua olla erossa siitä.

Mulle merkkaa ihan älyttömästi se, että joku pitää musta huolen ja kattoo mun perään. Mutta. Jos se koko ajan pelkää satuttavansa mua, niin miksi se alun perin edes tutustu muhun? Jos se uskoo, että hänestä on mulle enemmän haittaa kuin hyötyä.

Sen pitäis luottaa muhun, että mä kyllä kerron kun on jotain kerrottavaa. Sen pitäis lopettaa pelkonsa sen suhteen, et se satuttais mua. Se ei ole satuttanut mua. Ei edes loukannut. Mä kyllä suutun helposti, mutta lepyn kyllä kans nopeesti -ellei mulle ole aihetta olla vihainen.