Aamulla kouluun lähtiessäni mulla oli hame päällä, pinkki tietenkin. No helpottaakseni tätä listan tekemistä, mulla oli kaikki pinkkinä.

"sä olet tän koulun väriläiskä"

Olenhan minä juu (:

Nyt, kolmen tunnin ulkoilun jälkeen, mulla on päällä kahet legginssit, säärystimet, ulkohousut, toppi, pitkähihanen paita, huppari ja fleece. Ulkona mulla oli vielä kaks kaulahuivia, takki, pipo ja kahet hanskat. Eikä tullu kylmä (:

Niin tuohon vielä, että koska ajoin ekan kerran mopolla tänään ja olen puoliksi kipeä, niin oli pakko pitää ittensä lämpimänä.

Mulla, jätkällä ja yhteisellä ystävällämme on tässä jaksossa sama filosofian kurssi. Tänään oli eka tunti. Ja minä jälleen kerran jäin pohtimaan, kuinka ihmisen katseesta voikin nähdä niin paljon. Vaikkei mitään sanoisikaan, niin ymmärtää mitä toinen tarkoittaa. Ja kun selittää hienot lauseet siitä miksi toisen ei pitäisi olla samalla kurssilla, niin sitä ei sitten ymmärretä.. Jooettäniinmeneehänsenoinkin.

Ja mä innostun, eikun siis opiskelen. Nimittäin tällä kertaa ruotsia. Mä vannoin, ettei me sovita samaan lauseeseen. Joten ruotsi sujuu. Se sujuu multa. Mä jopa viittasin. Ruotsin tunnilla tänään. Ja minä jopa vastasin oikein. Olen ylpeä itsestäni. Ja enkusta 4- ja uusintaan.

Mä olen ollut tänään harvinaisen pirteä, pompin ja liikuin minkä kerkisin, enkä pysynyt hetkeäkään paikallani. Olen iloinen. Kun saan elämäni järjestykseen. Päätin sen. Mä otan elämäni hallintaan. Ohjat käsiini. Kyllä tää tästä taas lähtee. Mä luotan itteeni.

Tosin olen taas kipeänä :/ Enkä tällä kertaa voi syyttää jätkää tästä.. döh.