"Mistä tollasia jätkiä löytää?!"

Näillä mennään ja hyvin ollaan koko viikonloppu pärjätty :)

Tyttö siis minun luona yötä.. Paljoa ei tullut nukuttua, mutta oli se sen arvoista. On se tyttö niin ihana.

Mulla oli siis ihana viikonloppu ja lopulta se huipentui ihanaan leffailtaan yhden parhaimman ystävän seurassa. Ei voi muuta kuin hymyillä.

Ja mä tein lupauksen. Mä keskityn kouluun tässä jaksossa, hei kaheksan viikkoa ei ole niin paha. Kyllä mä siihen pystyn..

3/4 koulua.

1/4 jätkää.

Ja varmasti onnistuu.. Onhan se tota ennenkin ollu silleen niinku haaveena tai jotain.. Tai siis ainakin melkein olen joskus yrittäny ja melkein päässy toteuttamaan tai siis. Ketä mä huijaa?

Tiedän, etten pysty.

 

 

Eiku ootas.

 

Mä mietin..

 

 

 

Kyllä mä pystyn, kun mä nytkin olen ahkerasti lukemassa ruotsia ja tekemässä kappaleen yksi suomennosta. Ihan vaan koulun takia. Kyllä tää tästä.. ja sitä paitsi, mitä mä tässä menetän, kun se yks ei edes halua nähdä mua..

Rakastan tätä ihanaa viha-rakkaus-suhdetta jätkää kohtaan <3