Niistä on kivat illat tehty..

Vietimme viimeistä yhteistä iltaa nelistään ennen kahden viikon eroa. Ja täytyy kyllä myöntää, että oli yksi parhaimmista illoista. Kaikilla on hauskaa, vaikken me siis mitään erikoista tehtykkään. Istuttiin jätkän pihalla, juteltiin ja pelattiin korttia.

Tällekin tytölle onnistuttiin opettamaan ristiseiska peluu.

M: onhan sitä aiemmin yritetty opettaa, mut mun opettaminen..

J: niin mut sua vaan pitää osata opettaa oikein..

M: ja sit sit luulet osaavas?

J: jep.

Huomenna on koulussa enää kevätjuhla ja sitten alkaakin lomaloma. Ihanaa. Innolla odotan mitä kaikkea tässä kahdessa ja puolessa kuukaudessa kerkiää tapahtua.. Kuka keksii ja mitä sekä kuka juonii ja kenen päänmenoksi. Kostohan siis on suloinen..

Mä oon aikasemmin maininnu sen, et kun katson ystävääni ja hänen poikaystäväänsä, mulla tulee mieleen sellanen tietynlainen haikeus. Siis sitä kohtaan mitä meillä ennen oli. Mut sit tänään kun oltiin siinä porukalla niin jotenkin.. Me ollaan ku joku saakelin jojo. Välillä se on tiivisti ylhäällä vierivieressä ja välillä tosi kaukana maassa kierimässä itsekseen.. Nyt me ollaan siis ylhäällä.

Se on vaan tosi jännä seurata miten tää juttu muuttuu ja kehittyy koko ajan. Varsinkin kun meillä on -vertaispari-. Jätkillä on yhteistä ja meillä tytöillä on keskenämme yhteistä. Loistavaa.

Tänään oli niin ihana päivä. Kaikki oli melkein koko ajan iloisia, pienet vastoinkäymisetkin saatiin nopeasti selvitettyä. Kettu ei vielä tullut, mutta mä odotan sen saapuvan huomiseksi..