= täysi mahdottomuus.

Ja erittäin ikävää, kun se ei onnistu. Ei sitten millään.

Mä olen aiemminkin puhunut meijän kuuden jengistä. Neljä likkaa ja kaksi jätkää. Suhteemme toisiimme kiintyy vain päivä päivältä enemmän.

Ei siis ihme, että valitsin tänään kahden vaihtoehdon väliltä jälkimmäisen.

1) viikonloppu mummon luona äidin ja veljen kanssa sekä sunnuntaina serkkuni 2 vuotis synttärit

tai

2) viikonloppu isin kanssa (jota ei siis kiinnosta mun menemiset, kunhan mulla on kivaa), viettäen iltaa kavereiden kanssa sekä sunnuntaina ystävän 18 vuotis synttärit.

Kyllä serkkuni on minulle erittäin rakas ja enemmän kuin missään muualla todella olisin halunnut olla siellä missä tällä hetkellä äitini ja veljeni ovat. Mutta anteeksi nyt vain - kyllä mä viikonlopun haluan viettää jätkän kanssa, jos saan siihen mahdollisuuden.

Tarkoituksena oli saada kaikki kuusi meille. Ja epäonnistuimme taas. Yksi ei päässyt, muut kylläkin tulivat. Ei sillä - meillä oli todella mukavaa, varsinkin nyt kun olemme taas yllättäen jätkän kanssa lähentyneet huomattavasti -vain kavereina-

Ei ole kumminkaan mukava viettää iltaa, kun tietää yhdellä tärkeällä olevan asiat huonosti. Me kun olisimme kovasti halunneet hänet mukaan ja tiedän että hänkin olisi tahtonut olla mukana.

Me puhuimme toisen tytön kanssa tänään kahden. Meillä on tällä hetkellä suuri pelko siitä, että jompi kumpi -ylijäävistä tytöistä- joutuu meijän porukasta kokonaan ulkopuolelle. Ei millään pahalla sanottuna, mutta kaksi seurustelee ja minä sekä jätkä ollaan silleen puoliks jotain, kaksi jää yli. Ja jos ei koskaan pääse mukaan.. Pelkäämme, sillä tykkäämme tästä tytöstä ihan älyttömästi ja haluaisimme kovasti olla hänen kanssaan. Välitämme, emmekä halua hänestä eroon.

Kaikin puolin kumminkin iltamme oli täydellinen. Ruokaa, leffa ja hyvää seuraa. Naurua, laulua ja tanssia. Paljon ihania asioita ja muistoja. Rakastan.

Huomenna näemme jätkän luona - kun siis juhlimme hänen synttäreitään.