Päivän sana on varmaankin koti.

Mä pääsin koulusta jo 11 ja koska jätkä on tänkin viikonlopun jossain kuusessa, eikä tämän takia tullut tänää kouluun, niin mä lähdin heti tunnin loputtua kotiin. Pyörähdin shoppailemassa ja palasin pian takaisin kotiin uskonnon pariin.

Siinä se koko ilta menikin. Tehtiin yhteinen iltapala perheen kesken ja nyt mun lukeminen ja huomiseen valmistautuminen jatkuu.

Mun kummitäti tuli myös käymään ja kuulin, kun äitini kehui hänelle kuinka iloinen hän minusta on, että kun en säädä mitään omaa ja vastaan suoraan kun kysytään. Puhu siis juomisestani. Ja se oikein kehui, vaikka vappuna olinkin kavereiden seurassa, niin olin jo yhentoista jälkeen kotona ja siistissä kunnossa :)

Mitä sitä säätämään, kun siis mähän ei oikeesti edes juo.. Se on vaan se jätkä, joka vähän aina välillä yllyttää mukaan.. Sen syy.. Joojoo. ;D

Toisaalta ihana olla koko viikonloppu rauhassa kotona. Tosin tuskin maltan odottaa koeviikon loppua (kunpa se nyt eka alkais..) ja sen jälkeen koittavaa kesälomaa. Kalenteri lentää ikkunasta ulos heti lauantaina ja sit mä saan ja kerkiän menemään miten mä ite tahdon. Ihanaa.

Odotanodotan.