07.15 Kännykkä herätti mut.

Tiesin jo silloin, että koulussa mun pitää olla 09.30, olin valmiina lähtöön 07.50 mitään ajattelematta.

08.15 katoin koulun seinältä kelloa. Olin varma, että mulla on vielä 15 minuuttia aikaa ennen tutor- koulutuksen alkua.

Kävelin vähän matkaa eteenpäin ja ihmittelin, kun ketään tuttuja ei näy. 08.18 näytti kännykän kello ennenkuin tajusin.

Mä olen tunnin etuajassa.

Syytän väsymystäni. Mä olen miljoona kertaa tänään kattonu kelloa, enkä siltikään ole tajunnut mitä se on ja missä mun pitäis olla.

Joo hyvinhän tämä tunti täälläkin kuluu, en mä jaksa ajaa sen takia edes takas enää kotiin. Ainut mikä on, tää on se ainut päivä ku olisin saanu tulla kymmeneen ja olisin saanut nukkua. Ja paskat.

Mä en tajua mitä mä voin olla näin huolimaton. Mä yleensä olen aina tarkka siitä, että missä mun pitää olla ja monelta ja yleensä olenkin reilusti etuajassa, etten vain myöhästy. Mutta tää on jo kaiken huippu.. Toisaalta voisin käyttää tän ajan hyödyksi ja lukea kemiaa.. - joo ihan heti.

Eiku oikeesti. Nyt mä meen ahkerasti opiskelemaan, mitä sitä turhaa nukkua, kun voi tehdä jotain hyödyllistäkin.