Että sellaista taas vaihteeksi. :)

Mulla on suuret suunnitelmat siitä, miten aijon käyttää kesälomani. Tuntuu tosin jo nyt, että aikaa on vain aivan liian vähän.. Kun on niin paljon kaikkea.

Ja on myös niin paljon kerrottavaa ystävälleni, joka on ollut viimeiset kaksi viikkoa riparilla ja siis tämän takia olen ollut poikien kanssa yksin.

Puhuin tämän ystäväni kanssa tänään. Selvisi, että ystäväni poikakaveri, joka on siis viettänyt iltoja mun ja jätkän seurana, onkin seurannut meidän tekemisiä hieman enemmän kuin mitä mä olen kuvitellutkaan. Ja hän myös on suoraan mennyt selittämään ystävällemme meijän tekemisiämme. "ihan varmana se meinas suudella sitä, ihan varmana!" Hih.

Jaa että musta kiinni? No, eihän kukaan muu ole paikalla sillon ku me esim. hyvästellään kahden toisemme illan päätteksi, joten kukaan ei voi nähdä sitä kuinka me sillon käyttäydytään. Sillon mulle tulee aina takaisin se fiilis, ettei se edelleenkään halua edetä mihinkään suuntaan..

Mutta omasta puolestani, niinkuin tänään mainitsinkin. Mä tulen kohta olemaan kuukauden poissa, mä en kaipaa tähän väliin mitään ihmissuhdedraamaa enkä mitään juupas-eipäs juttua, en ennen kuin koulut taas alkaa ja molemmat pysyy kiinni samassa paikassa. Vaikka mä tietyllä tapaa pidänkin itteäni varattuna, eihän mulla tulis mieleenkään lähteä metsästämään itelleni minkäännäköistä jätkää tai suhdetta, niin se on kumminkin nyt helpompi lähteä kun tietää meijän olevan -vaan kavereita-. Ei sitten tule niin kova ikävä.. 

Ja muutenkin. Vaikkei kumpikaan meistä kattele ketään toista, niin jos joku kysyy, niin kyllä ollaan molemmat sinkkuja. Joojoo.

Oon rakastunut uudestaan tuohon pikkutyttöön. Se on jotain, kun se nukahtaa syliin.. ja se on niin pieni ja hento, eikä tiedä mitään tästä kovasta maailmasta. Se on jotain niin suloista.