Varrella virran laalaa..

Jätkä heitti eilen ehdotuksen, että me muuten sitten lähdetään kesällä telttailemaan. No jaa, jos ei ihan minneen metsään, niin joo kai mä voin sen verran joustaa ja lähteä mukaan.

Mä satuin eilen taas lipsauttamaan jotakin minkä olisin voinut jättää mainitsematta. Toinen joukkomme pojista puhui sillä hetkellä rakkaansa kanssa puhelimessa, eikä kiinnittänyt meihin mitään huomiota. Mä satuin mainitsemaan jotakin ja tästähän tämä toinen kiinnostui ja alkoi utelemaan lisää.

Ei sillä, oisin mä voinu sille sanoakkin, mut ku sit se "unoha, ei mitään" tuli vaan, ni se jäi. On muutama asia, joista mä en ole sille tai kelleen muullekkaan mitään sanonut. Lähinnä liittyen kaikkeen mitä mulla on täällä kotipaikkakunnalla aiemmin sattunut, ei niiden tarvitse kaikkea musta, vielä, tietää.

J: Hei tehäänkö joku kerta silleen, et jos sä kerrot jotain, ni mä voin kertoa kanss..

Yritys hyvä, mutta vaikka rakas oletkin, niin saat odottaa vielä pidemmän aikaa..

Mä tällä hetkellä vaan eniten toivoisin, et joku vois olla aidosti iloinen mun puolesta. Mä oon yrittäny vähentää mun hehkutusta, koska se ei tässä tilanteessa varmaan paljoa auta.. Mä yritän tulla vastaan, ole kiltti tule sinäkin <3