Mä olen viettänyt viime yön jätkän vieressä. Jostakin kumman syystä kumpikaan ei halunnut lähteä kotiin, joten jäimme molemmat ystävämme luokse. Poikien pelatessa mä nukuin jätkän sylissä pari tuntia. Arvatkaa, kun he alkoivat puoll kolmen aikaan menemmän nukkumaan ja herättivät mut, että väsyttikö mua.

Mä hilluin ja pompin sen toisen yrittäessä nukkua mun vieressä. Taisin hieman häiritä.. No neljän aikaan hän nukahti, sillä mun suostutteluista huolimatta hän ei jaksanut jäädä seurakseni katsomaan rumia miehiä. Minä sitten kikattelin niille itsekseni.

Oli jotenkin tosi jännä ilta. Aina joutuu suostuttelemaan jotakin, tällä kertaa yhden hyvän ystäväni äitiä, joka lopulta ei suostunut edes ajattelemaan, että ystäväni saisi jäädä yöksi kanssamme.

Vaikka hauskempaa olisi ollutkin nelistään, mä ainakin viihdyin ;D...