Vietin eilen aamupäivän yhden parhaimman ystäväni seurassa nauttien auringosta ja kesän ensimmäisistä mansikoista. Nam.

Iltapäivällä otin mopon alleni ja ajoin vähän sattumalta Tikkurilaan, paikkaan jonka aikaisemmin olen löytänyt ystäväni kanssa. Siellä ollessani ystäväni poikakaveri soitti mulle ja matka jatkui hänen luokseen.

Jätkä liittyi myös myöhemmin seuraamme. Hypittiin jälleen kallioilla, keinuttiin ja lopulta raahauduttiin jätkän kodin kautta mäkkiin syömään.

Kyllä huomasi, että oli yksin kahden jätkän kanssa, meno oli välillä..

Loppu illan minä nukuin takapihalla ja pojat pelasi vieressäni jotain peliä, jonka siis olimme heijastaneet talon seinään.

Oli mukava ilta, vaikka mua hieman harmitti ystävän puuttuminen.

Kahdentoista jälkeen lähdin ajamaan kotiin päin. Mulla oli hame ja toppi ainoastaan päälläni, sillä en lähtiessäni teinnyt että mulla menisi niin myöhään. Jätkä lainasi minulle yli-ison hupparinsa ja se päällä ajoin lämpimästi kotiin asti.

Nyt tämä tyttö viettää päivää kotona siivoillen, ei sitä aina voi olla muualla..