.... Kolmen eri ihmisen asioita, kuulumisia, juoruja, naurua, syvällisiä tarinoita niin ihastumisesta, ikävästä kuin tulevaisuuden suunnitelmistakin.

Olen iloinen, mulla on tosi hyvä fiilis, vaikkei nyt kukaan olekaan löytänyt mulle kyytiä kotiin.

Tosiaan ensin puhuin porukkamme tytön kanssa, sitten jätkän ja lopuksi vielä uuden vanhan ystävän kanssa.

Olen innoissani, kun viikon päästä pääsen kotia, on niin monia suunnitelmia. Monien eri ihmisten kanssa "mun on pakko nähä sut ennen koulun alkua."

Niin ja totesin, että lukion alettua mä vihdoin löysin mun elämän. Ja olen erittäin iloinen siitä. Ja olen iloinen siitä, että "meillä" on suunnitelmia, yhteisiä menoja. Apua! alan kuullostamaan liian paljon ihmiseltä, jolla on joku oma poika, jonka kanssa rakentaa tulevaisuutta. Eiei.

Mulla on vieressä iso karkkipussi, tyhjä energiatölkki ja iloinen mieli. Mökkielämä ei tunnu enää niin kamalalta. Odotan palaamista niin innolla.

Ihmisten kanssa puhuminen piristi mua todella paljon ja niin yhteiset suunnitelmat tottakai. Kaikkea ihanaa luvassa, kun pääsen takaisin.

Vaikka ystävä väitti jätkien olevan ihan perseestä ja niistä ei ole mitään hyötyä, niin mä olen tällä hetkellä eri mieltä. Mmm... on niistä joskus jotain iloa ;D Harvoin, mutta aina silloin kun sitä vähiten olettaa.

Niin ja nyt vielä sain iltalukemista, niin kaikki hyvin.

Teksti on nyt tosi sekalainen, sisältää kaikkea maan ja taivaan väliltä ja hyppii aiheesta toiseen. Syytän sitä energiajuomaa.

Mutta mun oli vaan pakko päästä kuinka iloinen olen.

Ja onnellinen.

"Niin mäkin ajattelin ennen, en mä ihastunu ole, me ollaan vain kavereita. Ja kuinka kävikään.."

Ja rakastunut.

Palavasti.