Mä heräsin molemmilla jaloilla tänään, toisin sanoen, en herännyt väärällä jalalla. Mä tiesin heti aamusta, että tänään tulisi kiva päivä.

Siitä lähtien, kun mä palasin takaisin kotiin, mulla on ollu pinna tosi kireellä. En ole oikein syytä tiennyt. Jotenkin vaan tuntunut, että jokin on huonosti. Että jätkä miettii jotakin, joka liittyy tavalla tai toisella muhun.

Tänään mä olen nauranut sille, etten olekaan niin hullu, kun minulla on pahvia sängyn alla, jollain muullakin on! (okei myönnetään, hän on juuri muuttanut, mutta SILTI.)

Mä olen nauranut, kun jätkä on kiusannut mulle ja leikkinyt mukamas suuttuvani hälle, vaikka oikeasti olen vain nauttinut kun hän on lähellä.

Mä olen hymyillyt, koska mulla oli siihen aihe. Mä hymyilin koko päivän.

Mä en voinut kuin hymyillä, kun jätkä silitti mua jalallaan salaa pöydän alla tai silloin kun kaverini kävi vessassa ja jätkä tuli mun taakse seisomaan, koska "mä tahdon vaan olla tässä"

Me oltiin tänään jätkän kanssa kaverini luona (siis kyllä minun kaverini, joka tahtoi tutustua jätkään, joka suostui mukaan KYSELEMÄTTÄ) syömässä. Ruokana oli lihapullia ja lohkoperunoita. Ja jos ei muuten, niin ainakin ruuan takia me päädytään sinne uudestaan.

Se ihminen sai mut hymyilemään, se on suuri syy hymyillä.

"Mä kiusaan sitä, jotta se naurais ja olis onnellinen. Kun muuten se vaan on."

Me puhuttiin paljon. Me puhuttiin jopa hänen entisestään. Ja hän teki, kummallisella tavalla jota hän ei ole ennen sanonut, minulle selväksi, että vihdoin heidän suhde on kunnolla ohi ja yhteydenpito lopetettu. Syvä huokaus ja nätti hymy. Onko herralla jotakin mielessä, kun sanoi tämän niin painokkaasti?

Sain myös koko iltapäivän kuulla, että tykkään hänestä. Joka toiseen väliin jätkä heitti mulle "tykkäät kumminkin, mä oon täällä kun sä tykkäät musta niin paljon, ole hiljaa, kun tykkäät."

Minkä mä sille voin, että se on tosi ärsyttävä, mutta niin ihana ettei siitä voi muuta kuin tykätä?

Mä tykkään. Meillä oli ihana ilta ilman mitään häiriötekijöitä. Molemmat saivat vaan olla ja nauttia. Ja hän tahtoo ottaa tämän uusiksi. Ja kyllä minäkin. Se oli ihanaa.