Sen lisäksi, että mulla on aina ollut ongelmia pysyä hiljaa, niin sama pätee myös mun paikallaoloon. Mä en vaan yksinkertaisesti pysy paikallani, pakko on tehdä koko ajan jotain.

Ja koska mä olen ihan älyttömän fiksu lapsi, olen ollut viimeset kolme päivää töissä. Nyt mulla ei tule ääntä, joudun niistämään joka toinen minuutti, päähän ja kurkkuun sattuu ja suututtaa, kun en jaksa keskittyä mihinkään. Toisin sanoen olo ihan älyttömän heikko ja mä seilaan ympyrää ympäri kämppää.

Mä oon tehny töiden jälkeen kouluhommia, itseasiassa pelkästään yhtä projektityötä ussasta, joka pitää olla viikon päästä valmis. Tulee vähän kiire, jos oon tällänen koko viikon.

Mä yritän ottaa ihan tositosi rauhallisesti, mutta se on vähän hankalaa kun tylsistyn niin nopeesti. Tota työtäkin tein silleen, et kirjotin lauseen ja nousin kävelemään, ja sit taas lause ja ylös. Eli mä siis etenen siinäkin tosi nopeesti..

Jos vaikka sais viikonlopun aikana tän pään silleen kuntoon, et pääsis vaikka maanantain kouluun. Olisin aikas ilonen.

Nyt mä lähen säätää jotain, en jaksa istua tässä koneella.