Mä mietin tänään kauan mistä tulisin kirjoittamaan. Mä oisin voinut kertoa siitä, kuinka olen sisäistänyt 100 sivua kansainvälisiä sotia tai siitä kuinka ihanaa oli olla töissä. Myös Mies on aina yhtä ihana aihe kirjoittaa.

Mutta sitten löysin ystäväni blogin kautta linkin toiseen, minulle aiemmin tuntemattomaan, blogiin. Ja nappasin sieltä seuraavan:

Kirjoita itsesi A:sta Ö:hön! Kirjoita siis jokaisen aakkosen kohdalle jokin sana, joka kuvaa sinua. Sana voi olla substantiivi, adjektiivi, verbi, henkilö, lemmikki, ihan mikä tahansa, kunhan se on tärkeä sinulle. Selitä myös, miksi valitsit juuri ne sanat, jotka valitsit.

A - Aamu. Mä olen parhaimmillani aamuisin, mitä aiempi sen parempi.

B - Bind-It-All. Askartelijan unelma.

C - Caneli. Älkää kysykö enempää.

D - Duuni. Jotain mitä rakastan.

E - Erilainen. Mä oon aina vastustanut massaa yli kaiken ja sen takia mä tykkää olla erilainen kuin muut.

F - Filosofinen. Pohdin aina ja kaikkea.

G - Guala. Kuola? Kuala?

H - Hankala. Erittäin hankala tietyissä asioissa.

I - Itsenäinen. Pakko olla ja se on mulle todella tärkeää.

J - Joulu. Tykkään yli kaiken.

K - Känkkäränkkä. Tulee vieläkin kerran viikossa.

L - Leikkiminen. Mä olen vielä lapsi.

M - Mainion mahtavan mukava - eli siis Minä.

N - Nätti. Kuulen ja tykkään kuulemastani.

O - Onni. Tällä hetkellä yleisin ilmaus "mä olen onnellinen."

P - Paikoillaan oleminen. Mulle täysi mahdottomuus.

Q - Q-teatteri. Paikka, jonne tahtoisin vielä joskus takaisin.

R - Rakkaus tai rakastaminen. Se on se tunne.

S - Salaisuus. Kaikilla on asioita, joista kukaan ei tiedä mitään.

T - Se on se Mies.

U - Unelmat. Ehkä vielä joskus.

V - Vaihtoehto. Entä jos toisin olisikin parempi?

W - What? Mitätähkukatekimäolensyytön!!

X - + Se on äksä väärin päin.

Y - Ystävyys. Se on ikuista.

Z - zzzz. Nukkuu. Rakastan.

Å - År. Vuodessa on tapahtunut paljon.

Ä - Ärsyttäminen. Pakkomielle sanoa aina jotain ilkeää, enkä tosiaan osaa sanoa ihmisille, kuinka paljon mä niitä rakastan.

Ö -öööö?? Mä en siis ihan tajunnu....