Miten sun päivä meni? Ai ketä sä tapasit? Aaa... Kuka SE on? Jaa..

1) Kiinnostunut.

2) Utelias.

3) Mustasukkainen.

= Minä.

Mä olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä ja asioista mitä heille on tapahtunut. Sinällään jännää, sillä en tosiaan tahdo, että kukaan on kiinnostunut mun asioista, mutta tykkään kuunnella. Utelias mä olen sopivissa määrin. Miehen kanssa olen sen huomannut, että usein tulee kyseltyä enemmän asioista ja ihmisistä, joista hän mulle puhuu. Mä oon sekä kiinnostunut, että utelias häneen liittyvistä asioista.

Ja tuo viimeinen. Mä olen aina ollut mustasukkainen, eikä tosiaankaan liity pelkästään poikakavereihin, vaan pelkkä kaverikin on riittävä syy. Mä pääsin siitä vuodeksi hienosti eroon, mutta nykyään aina silloin tällöin mustasukkaisuus iskee, kun esimerkiksi näen Miehen puhuvan jonkun minulle tuntemattoman tytön kanssa. Mutta onneksi se on vielä toistaiseksi pientä ja pystyn peittämään sen ihan hyvin, niin ettei Miehen tarvitse siitä tietää.

Mä tänään herätessäni menin heti koneelle. Mä avasin facebookin ja stalkkasin. Mä katoin kaikki Miehen kirjoittamat tekstit, ihan hänen liittymisestään lähtien. Ja löysin muutaman mielenkiintoisen jutun, mistä en aiemmin ollut tiennyt. Joskus siis on ihan hyvä olla utelias.

"Mä olen ehkä löytänyt erään. :3" Tammikuun alku.

Tää hipasee vain hieman sitä, mistä mun piti tulla kertomaan.

Mä nimittäin näin viime yönä unta. Siihen liittyi Mies, mun äiti sekä mun kaksi enoani, serkkuni ja muutama ystäväni. Se oli ihana uni. Mä muistan sen tunteen mikä mut vallitsi, kun mä istuin Miehen sylissä, pää painautuneena sen olkaa vasten ja se kuiski mun korvaan. Mä olin juuri kertonut sille, että musta tuntuu, ettei sen mummi pidä musta. Tämä sitten kuiskasi, että hänen mielestään mä olen ihana ja koita vaan nukkua. Sitten mä nukahdin. Se oli ihana kohta. Sen jälkeen koko kaupunki räjähti ja musta tuli noita...

Mutta tää ei tosiaankaan ole ainoa uni, missä Mies on vieraillut, niitä on viime aikoina ollut useampikin. Tosin, en kyllä yhtään ihmettele, sillä se pyörii mun ajatuksissa koko ajan, teen mä sitten ihan mitä tahansa. Eilenkin ennen nukkumaanmenoa, mä ajattelin niitä meijän ihania hetkiä, jolloin ollaan oltu onnellisesti yhdessä. Mä sain itelleni niin hyvän mielen, ettei siis ihme, että sama jatkuin mun unessa.

Mutta tää on mulle niin uutta. Että jotakin voi aatella, eikä siihen edes kyllästy. Kelaan mä sitten niitä maaliskuun tapahtumia vaikka kuinka monta kertaa, mä hymyilen niille joka ikinen kerta. Sitä on vaan niin ihana ajatella, kun se on niin... Ja mä oon niin... Rakastunut ? No jaa...