"*tök* Hihii kato sun leuka liikkuu!!"

Kello näyttää tällä hetkellä olevan 16.48 ja mä en ole avannut mun ruotsin kirjaa koko päivänä.

Tasan kello 09.00 mun pitää huomenna olla koulussa aloittamassa ruotsin kuuntelua.

Ja siis kello on 16.49 enkä mä ole avannut mun ruotsin kirjaa yhtäkään ylimääräistä VAPAAEHTOISTA kertaa.

Mun aamuni alkoi huonosti, sillä heräsin yhdeksältä siihen, että meijän makuuhuoneen toisella puolella alettiin pilettämään ihan täysiä. Ja sitä paitsi niillä ei edes ole kovin hyvä musiikkimaku!

Yhtä kaikki, mä olen saanut katottua tänään yhden ihanan rakkausleffan, jonka myötä mäkin jälleen totesin "kyllä kaikki vielä kääntyy parhain päin."

Vaikka mulla on erittäin negatiiviset fiilikset mun ruotsin opiskelua kohtaan, mä olen siitä huolimatta hyvällä tuulella. On aina yhtä ihanaa tajuta olevansa onnellinen.

Hih.