Jos multa kysyttäisiin tämän päivän lausetta, mä kertoisin hymyillen sen olevan "positiivinen asenne!" Sillä se on jotain mitä multa löytyy ja jota jaksan aina muille hokea.

Tänäänkin lausunut nuo sanat ainakin parikymmentä kertaa usealle eri ihmiselle eri syistä. Mä olen kuunnellut tänään, mä olen lohduttanut miesongelmissa, mä olen rohkaissut koulunkäynnissä ja mä olen auttanut ongelmatilanteissa. Ja kaikissa tilanteissa nostanut ihmisille hymyn huulille sanomalla taikasanut "mutta positiivinen asenne ennen kaikkea! Ei saa masentua, muista hymyillä!"

Mä olen tänään hymyillyt ja näyttänyt kaikille vastaantuleville, että mulla on kiva päivä. Mies naureskeli jälleen mun iloisuudelle, mutta näytti itsekin iloiselta mut nähdessään. Se jos mikä saa enemmän vain hymyilyttämään.

"Onnelliset loput on ihan kivoja" Niin mä sanoin tänään, kun istuin ruokalassa ystäväni kanssa. Mä totesin sen eilen ja leijun sen takia ylhäällä korkeammalla pilvilinnoissa. Jokaiselle on joku! Kaikki päättyy kaikilla aina ennen pitkää onnellisesti! Rakastuminen on kiva tunne!

Olkaa ihmiset onnellisia! Se on oikeesti tosi kivaa.