Mä en tiedä johtuuko sitten se rakastumisesta vai kiireestä, mutta mä en edes ajattele! Mä olen tänään taas juossut missä lie ja pitäisi tälläkin hetkellä, mutta päätin pitää bb:n pituisen tauon.

Ollut hieman hektinen viikko. Kokeet loppui, kokeiden palautukset, uusi jakso ja uusia ihmisiä. Vanhoja ihmisiä kauhea ikävä, uusien asioiden ja tekemisien suunnitelua, shoppailua ja koulua. Työt pitäisi tehdä entiseen malliin, aloittaa ruotsin opiskelu syysloman jälkeistä uusintaan varten, siinä välissä siivota, ymmärtää, kuunnella ja tapella.

Mä olen sitä mieltä, että vuorokaudessa saisi olla 38 tuntia. Helpottaisi huomattavasti!

Tämä on tälläinen viikkokatsaus tai alkuviikonkatsaus, ihan miten vain. Mä vaan halusin tulla ilmoittamaan, että olen elossa.

Hämääviä viestejä olen saanut viikon sisällä useampiakin ja olen niitäkin yrittänyt tässä välissä pienen pääni sisällä ratkoa, vaihdoin mopon junaan ja se vie mun yöunia päälle puolella tunnilla. Mä olen keskittänyt kaikki ajatukseni ainoastaan kouluun ja samalla tsempannut ystäviäni jaksamaan, sillä syysmasennus meinaa viedä monet.

Tämän kaiken kiireen keskellä kerkiää onneksi joskus rentoutumaankin. Mä pystyn ottamaan kupin kuumaa kaakaota, laittamaan villasukat jalkaan ja ottamaan hyvän kirjan käteen - jos siis malttaisin pysyä paikallani.

Välihuomiona, että mä olen ollut pari päivää kauhean levotan, malttamaton ja mun on ollut kauhean vaikea pysyä paikallani. Johtuu varmasti osin myös siitä, että kunnolla nähnyt miestä viime perjantaina ja silloinkin vain juuri ennen meijän kokeen alkua. Kunnolla puhuttu kasvotusten viime viikon torstaina.

Mulla on ikävä.