Koska mä olen kuulemma niin höhlä. ;)

Me puhuttiin Miehen kanssa muutama yö taaksepäin musta ja mun suuresta halustani pärjätä yksin. Hän ei ole koskaan ollut siinä asiassa mun puolellani, mutta ymmärtää mua kyllä, miksi mä teen niinkuin teen, vaikkakin aina mahdollisuuden tullen väittää minulle vastaan. Hän sitten viimeisessä viestissään laittoi mulle, etten mä saa koskaan sanoa, etteikö se ymmärtäisi mua, jos hän joskus ymmärtää mua pelottavankin hyvin. Hän puhui kyllä ihan totta ja se mun pitäisi muistaa.

Tänäänkin musta oli kauheen jännä seurata, kun me istuttiin koulussa puoltoista tuntia kokeen jälkeen odottaen pohjan alkua. Me alotettiin kaksin, mutta porukkaa tuli kyllä kellon lähentyessä puoltapäivää ja lopulta meijän lisäksi siinä oli kolme muuta kaveriamme.

Mulle on aiemminkin sanottu, että meitä on kiva seurata, kun meillä on Miehen omien sanojen mukaan "tällänen piikittelysuhde" eli siis me vittuillaan ja kiusataan toisiamme ihan jatkuvasti - mutta kaikki on siis ihan hyvällä vaan tarkotettua. Oli kavereilla varmasti tänäänkin mukavaa, kun me päästiin vauhtiin.

M: ... kyllä nyt kai, kun sun kanssa joutuu olemaan..

J: Mä olin just sanomassa sulle, et kai nyt kun sun kanssa joutuu olemaan..

Mies kertoi kaikille iloisesti, kuinka mä olen jälleen tyhmä ja ymmärtämätön, mutta kuulemma siitä huolimatta he pitävät musta.

M: Ja vielä ton kaiken jälkeenkin mä pidän susta?

J: Joo kyllä sä pidät ;)...

Mä oon aiemminkin maininnut siitä, että Mies tuntee mut harvinaisen hyvin ja kyllä, useimmiten tietää mitä mä mistäkin ajattelen. Tänään hän sitten selitti myös meijän kavereille miten mua pystyy kiusaamaan.

Tytön kiusaaminen;

Kohta 1) Hymyile koko ajan.

Kohta 2) Kyljet.

Kohta 3) Polvet.

Kohta 4) Juokse karkuun.

Mies myös kertoi, että hänen elämäntehtävänsä on kiusata mua. Ihmettelen kovasti, miten kaikkia muita tämä lause nauratti, paitsi mua ei..

Mulla oli kivaa ja se sai mut hymyilemään ja unohtamaan tulevan illan. Mutta kaikki ohi aikanaan ja kai mun on pakko raahautua töihin ja sieltä lukemaan huomiseen yh:n kokeeseen.