Meitä käskettiin tänään piirtämään.

Paperille piti piirtää omanvalintaisella tavalla, aurinko, talo, puu, tie ja vettä.

Minä piirsin. Piirsin auringon lähelle taloa, puun ihan kiinni taloon, talon ilman ikkunoita pienen oven kera sekä pienen ahtaan tien, joka päätyi suoraan veteen.

Ja mitä tämä kertoo musta?

Mulla on läheiset suhteet sekä äitiin (aurinko) että isiin (puu), mutta isiin lähemmät, sen näkee kuvasta. Talosta puuttui ikkunat, vaikka oikeasti unohdin ne, lopputulos oli, etten päästä ketään helposti lähelleni, enkä näin ollen kerro asioistani. Sama juttu tien kanssa, kovin moni ei pääse lähelle taloa.

Minä yllätyin.

Yllätyin muutenkin monta kertaa tämän päivän aikana. Mä oletin jotain muuta, mutta en mä taida olla niin läpinäkyvä kuin mä luulen. Tai sitten mua huijataan pahemmin kuin mä huijaan muita.

Syvällistä.