Mulla on tällä hetkellä hyvin mietteliäs olo. Ensimmäisen kerran elokuvan katsominen sai mut sanattomaksi. Ja jos mä olisin nähnyt ton kaksi päivää sitten, mä olisin itkenyt sitä katsoessani.

Mä en osannut sanoa mitään, kun multa kysyttiin mitä mä elokuvasta pidin tai ylipäätään ajattelin. Mä hymyilin, hymyilin ovelasti, enkä sanonut mitään. Mä en ihan oikeasti saanut sanoja suustani.

Mä voisin aloittaa kertomalla, että se elokuva herätti mussa tunteita, voisi jopa sanoa, että todella suuria tunteita. Se kosketti mua ja sai mut ajattelemaan. Koko elokuvan ajan mun mielessä oli vain se yksi.

Eikä mitenkään sattumalta. Tosi monihan varmasti Robert Pattinsonia katsoessaan ajattelee omaa miestään.. Mutta ei, mä olen nyt ihan tosissani, en vaan saanut Miestä mielestäni koko kahden ja puolen tunnin aikana. Ehkä voi johtua siitä, että se on niin massaa ja mä en edes pidä sitä mitenkään "ihannepoikaystävänä" - edes ulkonäöllisesti.

Kun olimme kohdassa tapaus huhtikuu, oli ystäväni käynyt tietämättäni puhumassa minusta ja Miehen suhteesta Miehen itsensä kanssa. Hän oli silloin maininnut ystävälleni, että näkee itsessään ja Edwardissa paljon yhtäläisyyksiä ja ajattelee pitkälti kuin hän.

Tänään mä tajusin sen.

Ja sen takia mä menin niin hiljaiseksi. Mä en silloin huhtikuussa ymmärtänyt sitä mitä se sanoi. Mä en ymmärtänyt, että miten hän ajattelee.

Nyt mä ymmärsin paremmin, mitä hän ajattelee musta ja miksi sillä on niin suuri tahto suojella mua. Se sattuu. Se, että se joutuu ajattelemaan noin.

Mutta mä myös ymmärrän nyt paremmin sen, kun ystäväni tämän heidän välisen keskustelun kertoessaan sanoi mulle, ettei kukaan voi ikinä välittää ja rakastaa toista niin paljoa, kuin se rakastaa mua. Vaikka tämä meijän välinen juttu sattuu aina välillä mua paljon, kaikki se ettei voi olla yhdessä, sattuu siihen yli puolet enemmän kuin muhun. Se vaatii todella paljon siltä, että tuohon pystyy.

Mä olen ylpeä siitä.

Mä olen ylpeä siitä, että mä saan olla se kohde.

Mä olen ylpeä siitä, että juuri mä saan rakastaa sitä enemmän kuin muut.