Askel pyyhkäsy. Askel askel pyyhkäsy. Askel askel vaihtoaskel. Askel askel vaihtoaskel. Askel askel askel pyyhkäsy..

Ulkojalka. Sisäjalka. Ulkojalka. Sisäjalka. Tyttö käden alta. Pyyhkäsy pyyhkäsy. Poika käden alta. Pyyhkäsy pyyhkäsy.

Kurkistus ja ympäri. Ja neljällä valssilla ympäri.

Tätä tää tulemaan olemaan seuraavat kahdeksan viikkoa. Tuskan hiki valuu jo nyt selkää pitkin.

Jos mä joskus olisin niin rohkea kuin mä tänään meinasin olla, mä olisin ylpeä itsestäni koko ajan. Mä heittäydyin tänään kunnolla mukaan, enkä hävennyt itseäni ollenkaan. Näin sen pitäisi olla joka päivä!

Mutta kyllä mä meinasin itseni tappaakin, kun mä jälleen näin Miehen ja exän yhdessä. Katse kauniisti toiseen suuntaan ja jalkaa toisen eteen.

Mutta eihän sen näin pitäisi olla?

Mun pitäisi pystyä katsomaan niitä ja ajatella "taas toi yrittää tossa viedä mun Miestä, mutta onneksi se ei pysty siihen."

Miksi mä sitten ajattelen, että ne vielä yllättää mut ja ilmoittavat iloisesti yrittävänsä uudestaan?

Kerro se mulle. Mä en pysy enää mukana.