Oletteko koskaan kuulleet sanontaa, että tyyntä myrskyn edellä? Tai kaikki hyvä loppuu aikanaan?

Varmasti monet ovat myös kuulleet tarinoita kolmantenapyöränä olosta tai kolmiodraamasta. Mä käyn tällä hetkellä läpi näitä molempia.

Mä olen monesti nähnyt teinielokuvia, joissa nuori kaunis tyttö löytyy komean miehen, johon sitten rakastuu täysin. Kaikki menee hyvin, kunnes joko a) kouluun tulee uusi oppilas b) miehen ex-tyttöystävä palaa kuvioihin

Tilanne on tämä;

a) Kouluun tuli tänään uusi oppilas

b) Uusi oppilas on Mieheni puolitoista vuotta sitten päättyneen kolmen vuoden seurustelun aikainen ex-tyttöystävä

Ja Mies toteaa, katse ainakin hetkeksi minuun kohdistuneena, "Be nice"

Tarkoittaako se, etten saa tappaa tätä tyttöä?

Mä olenkin viime aikoina odottanut, että jotakin tapahtuu, koska on taas mennyt aivan liian hyvin ja sitä paitsi, löytyipä sitten syy siihenkin, miksi exästä on viime aikoina puhuttu niin paljon. Ei sitten vaan Miehellä ollut pokkaa sanoa päin naamaa, että kappas ex tulee meijän kaa samaan kouluun!

Ja kaikki tämä minun pitää sietää ja leikkiä, että mä pidän tästä tytöstä?!

Onhan hän varmasti todella mahtava tyyppi, mutta anteeksi vain, mua ei kauheasti kiinnosta luoda suhteitani Miehen ex-tyttöystävään, joka on nirhattu pois meijän ajatuksista jo monta kertaa ja joka EHKÄ jopa haikailee takaisin Miestä. Kiitos ei.

Saanko nyt sanoa, että mua vituttaa?