Mikä siinä on, etten saa mitään täällä julkaistua? Tällä hetkellä mulla on kaksi tekstiä piilotettuna, toinen eiliseltä ja toinen tältä päivältä. Molemmissa on iso MUTTA miksi piilotin ne.

Aloitin tänään tekstini hyvin. Sitten sain kuulla huonoja uutisia ja siihen jäi kirjoittaminen. Nyt istun taas koneen edessä ja yritän selittää hiljaiseloani.

Mikä siinä on, kun kaikki on huonosti ei saa mitään sanottua ulos? Että sitten oikeesti istutaan hiljaa ja mietitään asioita oman pään sisällä ja varotaan ettei varmaankaan kukaan saa tietää mitään mistään.

Viime aikoina mä olen - yllätäävää tosin - miettinyt todella paljon kaikkea. Vanhoista kavereista uuteen opiskelupaikkaan. Ja siihen väliin mahtuu yhtä sun toista. Mä olen palloillut näiden miesten välillä ja taistellut -ystävieni- kanssa. Niin ja ihastunut! Niin ja tosin kyllähän mä myöskin rakastuin toissapäivänä.

Koulu ja työt vie kaiken vapaaaikana, ja nyt tämän pienen kuolemantapauksen takia myös kotiasiat painaa mieltäni pahasti. Mutta koskaan en ole pienestä luovuttanut. Eteenpäin mennään vaikka sitten väkisin.

Onneksi mä osaan aina järjestää asiani, enkä ota ongelmaa, jos sitä ei ole.

Miksi pitäisi siis olla ihana, jos ei taho olla ihana?