Minä sain tänään parisuhdeneuvoja. Niin ja ihan elämääkin varten ohjestusta. Ikinä en saa hankkia lasta taikka autoa. Ja suhde elvytetään ajamalla eri autoissa eri suuntiin ja kisata kumpi on nopeammin perillä. Oli mukava työpalaveri!

Kotiin päästyäni soitin puhelinluetteloni lävitse, sillä mulle ilmoitettiin juuri illan ohareista. Niin ja hylkäyksiä tuli melkeinpä kymmenen, joten tämän hetkisestä kirjoitusvimmasta voitte päätellä miten puheluni loppuivat!

Ystäväni lahjoittaa minulle kauniisti vanhat Trendi-lehtensä, joita voin näin syksyn pimenevissä illoissa rauhallisesti lueskella. Tänään katseeni osui tekstiin, jossa kirjoittaja pohti sisarusrakkautta ja sitä kuinka sitä ei vain voi ulkopuolinen ymmärtää. Itse lueskelin juttuja samanaikaisesti, kun veljeni makasi sohvalla kyljessäni kiinni katsoen telkkaria. Mua hymyilytti ja olin tekstin kanssa samaa mieltä. Ei vaan voi ymmärtää, miten ihanaa on omistaa veli!

Vaikka mun iltasuunnitelmat menikin mönkään, ei se oikeestaan kummemin haittaa. Olisin vaan niin kovasti tahtonut tanssimaan, mutta kyllähän tässä vielä kerkeää! Varsinkin kun oltiin eilenkin viihteellä ja hauskaa oli! Törmäsin jopa vanhoihin tuttuihin, jotka onneksi edelleen tunnistin.

Niin ja sain haukkua miehiä. Se on vapauttava tunne, kun saa purkaa aivan kaiken ja asiat on sillä käsitelty! Kukaan ei kysele miksi toimii niinkuin toimii, vaan on reilusti mukana jutussa eikä tuomitse. Tällästä käytöstä lisää, kiitos!

Mutta nyt Frendejä ja BB:tä ja viimeyön univelat vex!